آژانس تبلیغاتی FCB برزیل راههای هوشمندانهای را برای تبلیغ برنامه وفاداری «لبخندها» ابداع میكند. برنامه وفاداری «لبخندها» كه با خط هوایی Gol برزیل همكاری میكند، با مشاركت آژانس تبلیغاتی FCB برزیل و با استفاده از یك كتاب الكترونیكی به نام Trip Book Smiles سطح بازاریابی براساس میزان وفاداری را بالا برد. آژانس تبلیغاتی FCB برزیل كه به خاطر ایدههای مبتكرانه خود در حوزه دیجیتال نظیر كمپین sunblock برند Nivea، برنده جایزه 2014 mobile Grand Prix است،
از یك نویسنده برزیلی به نام «مارسلو روبنس پایوا» برای نوشتن یك رمان درباره زوجی میانسال به نامهای تئو و ماریا مانوئلا استفاده كرد كه قصد سفر به محل گذراندن ماه عسل خود در چند سال پیش را داشتند اما با توجه به موقعیت مكانی خواننده كتاب، محل مورد نظر میتواند پاریس، رم، لیسبون، بوینسآیرس یا نیویورك باشد. این كمپین بخشی از یك اقدام بزرگتر از سوی مشتری با عنوان «365 دلیل برای لبخند زدن» است.