آیا میدانستید یکی از روشهای رایج قیمتگذاری، استفاده از عدد 9 است؟ در زمان قیمتگذاری خدمات و محصولات خودتان، سعی کنید چندین نقطه قیمتی مختلف را با داشتن عدد 9 در جایگاه عدد پایانی در نظربگیرید. ممکن است در ادامه به این نتیجه برسید که معروفترین و مورد پسندترین محصول شما، محصولی با قیمت میانی است. اما نباید تصور کنید که این اصلی ثابت و غیرقابلتغییر است، بلکه برای داشتن فروش در تمامی محصولات خود و توزیع میزان فروش خود به طور متعادل در بین تمامی محصولات هر از چند گاهی میتوانید اقدام به تغییر محصول با قیمت میانی که از فروش بالاتری برخوردار است با محصول با قیمت بالاتر یا پایینتر هم بکنید تا پاسخ مورد نظر خود را از فعالیت بازاریابیتان دریافت کنید. همواره سعی کنید نسبت به تغییر و رشد روی خوش نشان دهید و این همان بازه زمانی است که به موفقیت و هدف میرسید.