در عصر حاضر صداقت و شفافیت از عناصر اصلی موفقیت در عرصه کسبوکار است. برای افرادی که کاری را انجام میدهند که دوست دارند، روشهای خلاقانهای وجود دارد که این پیغام را به گوش مشتریان خود برسانند.
اگر واقعا کار خود را دوست داشته باشیم، نباید انجام آن دشوار باشد. مشتریان با اختیار و انتخاب خود بدونشک به سمت کسانی گرایش و تمایل دارند که عاشق کسبوکار خود هستند. این موضوع چیزی است که نمیتوان به آن تظاهر کرد. حال اگر در حال حاضر کسبوکار خود را دوست نداریم، چه اتفاقی میافتد؟
هیچگاه در تاریخ بشر دوره بهتری از این برای تبدیل شدن به یک مبتکر وجود نداشته است. ابزارهایی که در دسترس ماست، محدودیتهای قانونی و تمام محدودیتهای مربوط به جنسیت، نژاد و ادیان گوناگون که در گذشته در زمره فاکتورهای اصلی محسوب میشد، همگی در عصر حاضر و با توجه به ظهور اینترنت در جهت خواستههای ما قرار گرفته است.
هیچگونه توجیهی برای این موضوع وجود ندارد که کاری را انجام دهید که برای آن ساخته نشدهاید. خواسته درونی خود را دنبال کنید؛ حتی اگر مجبور شدید برای مدت کوتاهی آن کار را انجام دهید. با استفاده از ابزارهایی که پیش از این به آنها اشاره شد، کسبوکار خود را راهاندازی کنید و با افزایش مهارتهای کاری و مدیریتی در حوزه کاری موردعلاقه خود، آن را گسترش دهید. هواداران مشتاق به دنبال مدیران مشتاق هستند. چرا نتوانید از این نوع مدیران باشید؟