بسیاری از برندها تصمیم گرفتند تا به نحوی با ارسال پیامهایی مبنی بر توانمندسازی در رسانههای اجتماعی روز جهانی زن را در آفریقای جنوبی گرامی دارند اما پست بیك فقط زنان را خشمگین كرد. در این پست از زنان خواسته میشود تا مثل یك دختر جوان به نظر برسند، مثل یك خانم رفتار كنند، مثل مردان بیندیشند و مثل یك مدیر كار كنند. اینها همه بدان معناست كه بیك به معنای واقعی مفهوم روز زن را نابود كرده است.
پس از اظهارنظرهایی شبیه به این، بیك در فیسبوك از مخاطبان خود عذرخواهی كرد. این شركت هدف خود را نشان دادن راه توانمندسازی به زنان معرفی كرد. متاسفانه این تقلید یك استراتژی تاثیرگذار بهشمار نمیرود و قبل از بهكارگیری یك جمله یا عبارت از یك منبع دیگر باید مرجعی موثق آن را تایید كند.