جدیدترین كمپین كوكاكولا از دوستی، اتحاد، كار تیمی و شادی تمجید میكند. با امید به تكرار موفقیت كمپین Open Happiness در سال 2012، كوكا كولا به طراحی مجدد یكسری روبانهای منحصر به فرد و تشبیه حركت دست دادن به نخستین مشت دو دوست به هم بهعنوان نماد جهانی دوستی در كمپین TrueFriend خود در مكزیك در سال 2015 پرداخت.
طراحی چشمنواز و ساده روبان #CokeHands كه وظیفه انجام این كار را یك دانشجوی طراحی گرافیك به نام جاناتان ماك با همكاری آژانس تبلیغاتی بینالمللیOgilvy & Mather بر عهده گرفته است، موفق به كسب جایزه Grand Prix در شاخه تبلیغات در فضای بیرون در جشنواره بینالمللی خلاقیت كن در سال 2012 و جشنوارههای تبلیغاتی Spikes Asia شد. در ادامه آژانس تبلیغاتی Pereira & O’Dell كمپین اخیر كوكاكولا را برگزار كرد.
این كمپین با تم دوستی برای بازار مكزیك، امسال توجه خاصی به مشكلات روزمره نوجوانان در عصر دیجیتال میكند. نوجوانانی كه فقط از طریق تكنولوژی با هم ارتباط برقرار میكنند ممكن است دچار احساس تنهایی و انزوا شوند. كوكا كولا معتقد است كه لحظات به اشتراك گذاشته شده با دیگران میتوانند احساس هویت و تعلق را در فرد به وجود آورند. این طراحی جدید خود به روشنی ایده ارتباط و دوستی را منتقل میكند.
در كنار طراحی بستهبندی جدید بطریها و قوطیهای كوكاكولا، كمپین فوق به پخش یكسری آگهیهای تبلیغاتی نوآورانه نیز منجر خواهد شد. این آگهیهای تبلیغاتی یكسری فیلم در اینترنت، تبلیغات از طریق موبایل، آگهیهای چاپی، تلویزیونی و رادیویی را در بر میگیرند. كوكاكولا با مشاركت شبكه تلویزیونی MTV یكسری مستند كوتاه درباره تاثیر فناوری دیجیتال روی جوانان خواهد ساخت. یك ترانه از گروه موسیقیOneDirection موسوم به Clouds در این مستندها پخش خواهد شد و تصویر اعضای این گروه در قالب یكسری آگهی چاپی به دست همه میرسند. دیگر تجارتهای مرتبط، قاب موبایل با این طراحی، یك سیم چند شاخه برای به اشتراكگذاری موسیقی با سایرین و ابزاری ویژه تقسیم باتری موبایل با گوشی همراه دوستی را كه باتری موبایلش در حال تمام شدن است، در بر میگیرند.
ویدئوهای موجود در كانال رسمی كوكاكولا در یوتیوب با عناوین «متن پیام»، «شایعه» و «یك چیز غیرمنتظره» داستان یكسری «لحظههای تلاقی» را در شرایطی بیان میكند كه چند نوجوان با وجود یكسری شایعات بیاساس با هم دوست میشوند. كمپین فوق با تقلید از روبان نخستین مشت دوستی در عكسهای اینستاگرام با استفاده از هشتگ #VerdaderoAmigo یا #tRUEfRIEND نوجوانان را به انتخاب یك دوست واقعی تشویق میكند.