آیا میدانستید صورتحساب میتواند یکی از ابزارهای ترویج نام تجاری شما باشد؟ اگر برای مشتریان خود صورتحساب چاپی یا الکترونیکی ارسال میکنید، توجه داشته باشید که شما میتوانید از صورتحسابهای ارسالی نیز جهت ترویج نام تجاری، محصولات یا خدمات خود استفاده کنید. از این نقطه تماس ارزشمند میتوانید برای تشکر از مشتریان به خاطر خریدی که از شما کردهاند و نیز به عنوان فرصتی برای معرفی دیگر کالاها و خدمات سازمان خود بهره ببرید. یکی از روشهای مؤثر برای جلب توجه مشتری نوشتن این پیام در پایین صورتحساب وی است که «جهت کسب اطلاعات بیشتر از برنامههای فروش ما با تلفن. . . . تماس حاصل فرمایید.»