با وجود تبلیغ مخفیانه ساعت هوشمند جدید سونی با كاغذ الكترونیكی موسوم به Fes Watch، از طریق وبسایت ژاپنی Makuake كه كمكم از مردم پول جمع میكند، مدیریت سونی چنان پیش رفته كه بتواند اهداف این نوع پروژههای اخیر خود را نقض كند. به گفته والاستریت ژورنال، Fes Watch برای نخستین بار در سپتامبر 2014 از طریق برند نوپای Fashion Entertainments عرضه شد. بعدها مشخص شد این برند زیرمجموعهای از سونی است. برند Fashion Entertainments بدان دلیل نام سونی را با خود به دوش میكشید كه قصد آزمایش ارزش واقعی محصول، در صورت وجود تقاضا برای این ایده را داشت.
بهظاهر این حركت خطرناك سونی برای تبلیغ پنهانی ساعت خود موفقیتآمیز بوده و باعث افزایش چهار برابری هدف بودجه تقریبا 8500 میلیون دلاری آن در دومین پروژه از این نوع شده است. این ساعت هوشمند با ظاهر آنالوگ خود تركیبی از یك نمایشگر با كاغذ الكتریكی، شمارهها و یك بند بوده و اجازه انتخاب ساعت از میان 24 طرح شاد موجود را داده است. به این ترتیب شما میتوانید از طریق دكمه كناری آن، ظاهر ساعت خود را تغییر دهید. این ساعت هوشمند احتمالا كاركردهای بیشتر ساعتهای هوشمند نظیر جیپیاس یا مونیتورهای ضربان قلب را ندارد اما به هر حال، عمر طولانی باتری آن كه میتواند تا 60 روز باعث كار كردنش شود، شاید شما را به سوی خود جذب كند.