رییس کمیته‌ آموزش فدراسیون دوومیدانی گفت: همان‌طور که ورزشکاران به خاطر تمرینات و حضور در بازی‌های آسیایی قبل از اعزام به اینچئون پاداش گرفتند، الان هم باید بابت نتایج ضعیف خود پاسخگو باشند. بیژن شادمهر، در گفت‌وگو با ایسنا، درباره نتایج ضعیف کاروان دوومیدانی ایران در بازی‌های آسیایی، اظهار کرد: هر اتفاقی که در اینچئون برای دوومیدانی ایران افتاد، خوب نبود. مثلا در 4 در 400 متر خیلی تاسف بار بود که چهار نفر رفته بودند و بدون کسب نتیجه‌ بازگشتند. سرعت این ماده به اندازه 4 در 400 متر نیست که بگوییم سرعت باعث اشتباه شده است. توقع این بود که احسان حدادی مدال بگیرد و این اتفاق هم افتاد، سطح فنی او به اندازه‌ای است که من بعید می‌دانم در آسیا کسی بتواند او را بگیرد. پرتابگران هم متاسفانه نتایج خوبی نگرفتند. سطح پرتاب چکش در آسیا بالا رفته و مشخص بود کار نمایندگان ایران در این بخش دشوار است. پرتابگر تاجیکی، با توجه به رکورد خوبی که داشت مدال طلایش حتمی بود، اما این سختی کار، دلیل نمی‌شود که نتیجه‌ای به نام پرتابگران ایران ثبت نشود.