سال گذشته، Dell از كانالهای موثر در یوتیوب برای راهاندازی كمپین بازگشت به مدرسه خود استفاده كرد. امسال، این برند با ورود به مرحلهای بالاتر، فراتر از چهرههای جوان مشهور در اینترنت حركت میكند و به جوانان موفق در حوزههایی نظیر مد، علم و فناوری میدان میدهد. در قالب یكسری فیلمهای مستند جدید ساخته شده توسط آژانس تبلیغاتی Y&R نیویورك، این برند زندگی چند جوان موفق را دنبال میكند: «ایزابلا رز»، یك هنرمند و طراح مد 14 ساله؛ «جان پدرو موتا»، یك كارآفرین 19 ساله برزیلی فعال در حوزه فناوری و یك چهره تاثیرگذار 19 ساله در یوتیوب به نام «جن مك آلیستر» معروف به Jennxpenn. به گفته مردیت كینی، نویسنده ارشد در آژانس تبلیغاتی Y&R نیویورك، ماموریت واقعی Dell فروش یك دستگاه دو كاره (تركیبی از لپتاپ و تبلت) متعلق به خود و دیگر محصولات كامپیوتری گوناگون به نوجوانان بود. به اعتقاد او برند میخواست با انجام این كار روش استفاده از تكنولوژی برای تحقق رویاها را به نوجوانان نشان دهد. به گزارش امبیاینیوز، این كمپین دیجیتال مستند شامل چهار آگهی تبلیغاتی 90ثانیهای تا ماه سپتامبر راهاندازی میشود. این برند همچنین در یك آگهی تلویزیونی 30ثانیهای از مك آلیستر بازی گرفت.