محمدرضا حسین زاده مدیرعامل بانک ملی ایران که در جمع مسئولان اعتباری و ارزی بانک سخن می گفت، چابکی در انجام فعالیت ها و خدمات و همچنین شفاف سازی قوانین را مناسب ترین راهکار برای ارتقاء خدمات به مشتریان دانست.
به گزارش روابط عمومی بانک ملی ایران، همایش هم اندیشی مسائل مرتبط با موضوعات اعتباری و ارزی با حضور محمدرضا حسین زاده مدیرعامل، اعضای هیأت مدیره و تعدادی از مسئولان و کارشناسان صف و ستادی بانک در سالن همایش حافظ برگزار شد.
حسین زاده با بیان اینکه بانک ملی ایران از قدیم در بانکداری بین المللی دارای عملکرد بسیار وسیع بوده است گفت: برقراری روابط کارگزاری مناسب با بانک های خارجی راه حل خوبی برای ارائه خدمت بهتر به مشتریان است و برای خدمت به مردم هیچ محدودیتی وجود ندارد و اصلا نباید این مهم بر زمین بماند.
وی در ادامه افزود : بخش بانکداری بین الملل و ارز از بخش های مهم بانک و اقتصاد است لذا مذاکره با کارگزاران خارجی باید از استمرار لازم برخوردار باشد تا بتوانیم روابط بهتری با دنیا داشته باشیم .
برات کریمی عضو هیأت مدیره با ارائه گزارشی از وضعیت اعتباری و ارزی بانک گفت: با هم اندیشی نخبگان صف و ستاد و بررسی موضوعات ارزی می توان به راه حل مسائل پی برد.
کریمی اضافه کرد: دنیای بانکداری امروز به دنبال بانکداری با هزینه کم بوده و بر همین اساس باید به دنبال سپرده های ارزان قیمت و استفاده از خدمات کارمزدی باشیم.
همچنین محمود شایان عضو دیگر هیأت مدیره با بیان اینکه اقتصاد ما، اقتصاد بانک محور است و متاسفانه اقتصاد کشور ما براساس پول بانک ها است گفت: بازاریابی و شناسایی مشتریان و برقراری ارتباط آنان با بخش های صف و ستادی می تواند منابع ارزان قیمت از محل صدور ضمانت نامه های ارزی و ریالی و سایر خدمات کارمزدی را به بانک سرازیر نماید.
در ابتدای این مراسم علی موسوی زاده، علی رحیمی، اصلان کریمی و محمدنور آزادی مدیران امور اعتباری و امور شعب تهران ، منطقه یک و دو کشور به ایراد سخن پرداخته و در یک پنل پرسش و پاسخ پیرامون مسایل و موضوعات مختلف اعتباری و ارزی به هم اندیشی و تبادل نظر پرداختند.