یکشنبه, ۳۱ تیر(۴) ۱۴۰۳ / Sun, 21 Jul(7) 2024 /
           
فرصت امروز

آیا می‌دانستید جهت‌گیری بازارمحور یا مشتری‌محور نیازمند سازمانی است که بتواند نیازهای از قبل تعیین شده را ارضا کند؟ با استفاده از دانش مشتریان و نیازهای آنان، یک سازمان می‌تواند خدماتی را ارائه کند که تا حد ممکن از تطابق بالایی با نیازهای مشتری برخوردار باشد.اگر خدمت واقعا نیاز را برآورده کند، بدون اینکه سازمان مجبور به تلاش زیادی برای ترفیع آن باشد، مشتریان حتما آن را خریداری خواهند کرد.

این جهت‌گیری که بیشتر برای بدنه‌های خصوصی توصیه می‌شود توسط نارور و اسلاتر و کوهلی و دیگران مفهوم‌سازی شد که نشان داده‌اند حالت مثبت و فعال در مجموعه، تجزیه و تحلیل‌ها و مخابره داده‌های داخلی و داده‌های مربوط به ارباب رجوع به سازمان اجازه می‌دهد بهتر بتواند به نیازهای بازار پاسخگو باشد و عملکرد خود را بهبود بخشد.

لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/jftlm0aW
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
آزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهخرید از چیندوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکدوره رایگان Network+MEXCتبلیغات در گوگلآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلخرید لایک اینستاگرامواردات و صادرات تجارتگرامخرید آیفون 15 پرو مکستجارتخانه آراد برندینگواردات از چینتعمیر گیربکس اتوماتیکخرید سی پی کالاف دیوتی موبایلخرید قسطیاپن ورک پرمیت کاناداتعمیر گیربکس اتوماتیک در مازندرانورمی کمپوستچاپ فوری کاتالوگ حرفه ای و ارزانقیمت تیرآهن امروزمیز تلویزیونتعمیر گیربکس اتوماتیکتخت خواب دو نفرهخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختدندانپزشکی سعادت آبادتور استانبولنرم‌افزار حسابداری رایگانتور استانبولتور اماراتکولر گازی جنرال گلدکولر گازی ایوولیچک صیادیخرید نهال گردوکمک به خیریهماشین ظرفشویی بوشخدمات خم و برش و لیزر فلزاتتعمیرگاه فیکس تکنیکصندلی پلاستیکیرمان عاشقانهگیفت کارت استیم اوکراینسریال ازازیلتور سنگاپورلوازم یدکی تویوتاقرص لاغری پلاتیندانلود رایگان از شاتراستوک
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه