جشنواره سالانه آب، 29 دی ماه در برج میلاد تهران برگزار می‌شود.انجمن مدیریت سبز ایران با همکاری بنیاد جهانی انرژی تصمیم دارد تا با کمک مردم مناسب‌ترین راهکارهای تمیز نگاهداشتن، حفظ، کاهش و مصرف بهینه «آب» را در حوزه‌های متعدد، شناسایی و در اختیار عموم قرار دهد.

در ضمن به اشخاص حقیقی یا حقوقی که بهترین یا اثربخش‌ترین پیشنهاد را ارائه کنند پاداش‌های ارزشمندی داده و در یک مراسم بزرگ ملی از آنان قدردانی کند. برای مشارکت درجشنواره سالانه آب، فرم جشنواره را تکمیل و به آدرس Info@Iran-gma.com  ارسال کنید تا براساس دستورالعمل مربوط در رقابت حضور داشته باشید.

 



نخستین همایش منطقه‌ای HSE برگزار می‌شود
نخستین همایش منطقه‌ای HSE شمال کشور از تاریخ 22 شهریور ماه 1393 در شمال کشور برگزار می‌شود. هدف این همایش گسترش هرچه بیشتر همزبانی و همگرایی مدیران و کارشناسان حوزه محیط زیست، ایمنی و بهداشت محیط‌های صنعتی صنایع بزرگ وSME، نفت، گاز و پتروشیمی، صنایع معدنی و فولاد، بیمارستان، سیمان، محیط‌های اداری، انبارش مواد، حمل‌و‌نقل زمینی ریلی دریایی و هوایی وامور شهری و منازل و انتقال تجربیات نوین ملی و بین‌المللی از سوی نمایندگی استان مازندران و گلستان انجمن مدیریت سبز ایران (شرکت مهندسی پایش سیستم مهر) با همکاری جمعی از سازمان‌های داخلی و خارجی است.

برای کسب اطلاعات بیشتر به نشانیwww.qmsacademy.ir  مراجعه کنید.