آیا میدانستید مشتریان اغلب به آرم شرکتها توجه زیادی نشان میدهند؟ زیرا این علامتها بر «ارزش» محصولات و خدمات میافزاید. گاه این ارزش به مهمترین عامل تحریککننده مشتریان برای خرید و استفاده از محصولات و خدمات تبدیل میشود. خبرگان در امر بازاریابی، انتخاب یک آرم یکدست و کامل را کلید همه مشکلات بازاریابی میدانند. مشتری، آرم و ارزشهای افزوده به آن را که به شکلی زیبا تصویر شده، در پیغامهای الکترونیکی دیده و بلافاصله احساس میکند که این علامت تجاری نیازهای او را برآورده میکند. طرفداران طراحی آرمها ادعا میکنند این نشانهها در تبلیغات، احساسات را برانگیخته و مشتری را تحریک میکند.