آیا میدانستید هر تلاشی در زمینه بازاریابی که نتواند یک واکنش فوری از طرف مشتریان به همراه داشته باشد، مفید نیست، حتی اگر همه متخصصان بازاریابی بگویند که «آگاهی از بازار» کافی است؟ فقط زمانی با ادامه دادن به تلاشهای خود میتوانید به سود برسیدکه بازاریابی شما با تحقیقات و بررسیهای جدید که در آخر منجر به تولید مشتری میشود، یک نتیجه محسوس و ثمربخش به دنبال داشته باشد. میتوانید بازاریابی خود را هزینه-مرکز در نظر بگیرید (بیشتر از مقداری که در فروش اول خود سود میبرید برای هر مشتری جدید خرج میکنید)، مشروط براینکه این را هم بدانید که ارزش عمری مشتری شما بتواند در میان مدت تا درازمدت برای شما سوددهی کند. استفاده از عبارات جنجالی در تبلیغات میتواند واکنش فوری در مشتریها به همراه داشته باشد.