برند ریبوک در آخرین کمپین بازاریابی خود در کره دست به اجرای یک ایده خلاقانه زده است. در این کمپین که در یکی از سالنهای سینما با نام Run The Movie برگزار شد، پس از شروع فیلم، صحنههایی از فیلم در حالت بارگزاری (Loading) میایستد و از تماشاچیان خواسته میشود با رفتن روی سن و دویدن با کفش ریبوک روی تردمیل امکان مشاهده بقیه فیلم رافراهم کنند.
به گزارش آیمارکتور، این انتخاب بهصورت تصادفی انجام شده و در هر بخش از یک یا دو تماشاچی خواسته میشود تا با دویدن امکان دیدن فیلم را برای دیگران ایجاد کنند. در انتهای فیلم، کفشهای ریبوک به افرادی که در این کمپین بازاریابی شرکت کردهاند بهعنوان هدیه اعطا میشود.