پنجشنبه, ۶ دی(۱۰) ۱۴۰۳ / Thu, 26 Dec(12) 2024 /
           
فرصت امروز

Bookatable برای اجتناب مردم از خوردن غذاهای بیرون بر نخستین کمپین ATL خود را راه اندازی کرده است تا از آن طریق بتواند ساکنان لندن را برای اجتناب از غذاهای بیرون بر و لذت بردن از بودن در شهر، ترغیب کند. این کمپین مولتی  میلیون پوندی قصد دارد جایگاه پلتفرمی را تصویب کند و از آن به عنوان دروازه ای برای گذراندن وقت بیشتر بیرون از خانه و پادزهری برای غذاهای بیرون بر امروزی استفاده کند.

این کمپین علاوه بر استفاده از تبلیغات دیجیتال و آنلاین و شبکه های اجتماعی، از پیاده روها، اتوبوس ها و متروهای لندن نیز بهره می گیرد.

تیم خلاق این کمپین سعی دارند تجربه غذا خوردن در بیرون از خانه را در مقابل غذا خوردن داخل خانه قرار دهد.

کمپین در حال حاضر با جمله «با وجود بیش از 4هزار رستوران برای تجربه کردن، ماندن در خانه به معنی زندگی در لندن نیست!» فعالیت می کند.

جیمز لانیگان، مدیر ارشد بازاریابی در Bookatable، می گوید کمپین با مالکیت Michelin  اداره می شود و این قضیه، رشد برند را به همراه خواهد  داشت.

او می گوید: «Bookatable را Michelin در ابتدای سال جاری به وجود  آورده است که نویددهنده یک رشد غیرمنتظره برای بیزینس بوده است. کمپین «Get Out More» نخستین نوآوری بازاریابی ما از زمان مالکیت این برند است و ما برای اتفاقات آینده کسب و کارمان با حمایت Michelin هیجان زده ایم.»

Bookatable  در حال حاضر با بیش از 15000 رستوران در 39 کشور همکاری می کند و اعلام کرده است که رستوران های تحت پوشش اش با افزایش 47درصدی میزان رزرو رو به رو بوده اند.

با وجود پیشنهادهای Deliveroo و Uber Eats در مورد گزینه های تحویل راحت غذا، رقابت در این صنعت افزایش یافته است. البته لانیگان بازار رو به رشد تحویل غذا را خطری برای Bookatable نمی داند.

«ما به تأثیر مستقیم سرویس های تحویل غذای رستوران ها بر رزرواسیون توجه نکرده ایم. خیلی از رستوران های همکار ما با سرویس تحویل غذا کار می کنند و این اتفاق کانال فروش دیگری برای آنها فراهم می کند و باعث افزایش درآمد در صنعت رستوران می شود. اما تجربه ما نشان می دهد غذا خوردن در بیرون از خانه در رقابت مستقیم با وعده های بیرون بر قرار ندارد.»

در پایان بحث، غذا خوردن در خارج از خانه تجربه بسیار متفاوتی را نسبت به غذا خوردن در خانه به وجود می آورد.

خوردن یک وعده  در داخل خانه راحت تر است، در حالی که غذا خوردن بیرون از خانه تجربه کامل تری را در اختیار همه قرار می دهد.

این کمپین را M&C Saatchi Accelerator راه اندازی کرده است که با شروع کار خود از لندن، قصد دارد آن را در تمام اروپا رواج دهد.

لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/qZFN0WBm
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
سفارش سئو سایتقیمت ورق گالوانیزهخرید از چینخرید فالوور فیکدوره رایگان Network+MEXCتبلیغات در گوگلقصه صوتیریل جرثقیلخرید لایک اینستاگرامواردات و صادرات تجارتگرامچاپ فوری کاتالوگ حرفه ای و ارزانلوازم یدکی تویوتاتولید کننده پالت پلاستیکیهارد باکستالار ختمبهترین آزمون ساز آنلایننرم افزار ارسال صورتحساب الکترونیکیقرص لاغری پلاتینirspeedyیاراپلاس پلتفرم تبلیغات در تلگرام و اینستاگرامگیفت کارت استیم اوکراینمحصول ارگانیکبهترین وکیل شیرازخرید سی پی کالاف دیوتی موبایلقیمت ملک در قبرس شمالیچوب پلاستضد یخ پارس سهندخرید آیفون 15 پرو مکسمشاور مالیاتیقیمت تترمشاوره منابع انسانیخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختاکستریم VXدانلود آهنگ جدیدلمبهخرید جم فری فایرتخت خواب دو نفرهکابینت و کمد دیواری اقساطیکفپوش پی وی سیتماشای سریال زخم کاری 4تخت خوابخرید کتاب استخدامیقیمت کمد دیواریکاشت ابرو طبیعیپارتیشنتاسیس کلینیک زیباییریفرال مارکتینگ چیست؟ماشین ظرفشویی بوشکوچینگ چیستتور سنگاپورخرید PS5
تبلیغات
  • تبلیغات بنری : 09031706847 (واتس آپ)
  • رپرتاژ و بک لینک: 09945612833

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه