آیا میدانستید بهتر است یک بار هم که شده تبلیغات کلیکی را در رابطه با کسبوکار خود آزمون کنید؟ شما میتوانید تبلیغاتی را برای موتور جستوجو تهیه ببینید و در آن شهر و منطقهای را که میخواهید تبلیغاتتان در آنجا نشان داده شود، مشخص کنید. دو گزینه معروف برای این منظور میتواند سیستم ادوردز گوگل و جستوجوی یاهو باشد.
البته اینها نمونههای خارجی هستند که بسیاری از شرکتهای ایرانی هم از آنها استفاده میکنند، مانند آپارات یا دیجی کالا که شما با جستوجویی ساده میتوانید نمونههای ایرانی آنها را هم پیدا کنید. اکثر این سیستمها به شما اجازه تعیین تعداد کلیک و میزان هزینهای را که در روز میخواهید برای آنها صرف کنید، میدهند، درنتیجه شما در محدوده تعریفشده برای بودجه خود باقیمانده و از آن خارج نمیشوید.