آیا میدانستید ترویج و تبلیغ سبز به معنای انتقال اطلاعات زیستمحیطی واقعی به مصرفکنندگانی است که با فعالیتهای شرکتهای سبز ارتباط دارند؟ همچنین اظهار شرکتها به تعهد برای نگهداری منابع طبیعی جهت جذب بازار هدف است. سه نوع تبلیغ سبز وجود دارد: تبلیغی که رابطه بین محصول، خدمت و محیطزیست را نشان میدهد. تبلیغی که به وسیله پررنگ ساختن یک محصول یا خدمت، شیوه زندگی سبز را ترویج میکند. تبلیغی که مسئولیت زیستمحیطی شرکت را به تصویر میکشد.
مکان سبز شامل دو بعد درونی و بیرونی است، منظور از بعد درونی محیط داخلی شرکت است که باید علاوه بر رعایت مسائل زیستمحیطی در فرآیندهای داخلی شرکت و تناسب بین طراحی فضای داخلی با کالای مورد نظر بهگونهای باشد که مدیران و کارکنان در آن احساس آرامش کنند و به تبع آن مشتریان نیز به خاطر برخورد خوب کارکنان و فضای دلنشین به آن جذب میشوند. از بعد خارجی نیز به مکانهای عرضهای که کمترین آسیب را برای محیطزیست به همراه داشته باشد اشاره میکند.