شرکت چندملیتی یونیلیور برای آنکه قدرت چربیزدایی مایع ظرفشویی QUIX را نشان دهد دست به اقدام جالبی زده است. یونیلیور بیلبوردی ساخته و درون آن را از آب و روغن پر کرده است، دو مایعی که باهم مخلوط نمیشوند. به گزارش مارکتینگ نیوز، در قسمت پایین بیلبورد یک بطری مایع ظرفشویی QUIX درون آب گذاشته شده و روغن به دلیل چگالی کمتر روی آب شناور است. به دلیل وجود آب، فاصله روغن با مایع ظرفشویی حفظ شده است.
دستاندرکاران
آژانس تبلیغاتی: Borghi / lowe، سائوپائولو، برزیل
مدیر خلاقیت: فرناندو نوبره و فابیو بریگیدو
مدیر هنری: پدرو ریس
کپیرایتر: ریکاردو پورتو
تهیهکننده: والمیر کرونات و داگلاس آلمیدا