درحالیکه طرفداران مسابقات ورزشی چندی پیش به سوی مسابقات جامجهانی فوتبال زنان و فینال آن میان آمریکا و ژاپن جذب شده بودند، نایک با همکاری نیمار، گامی جالب را در مسیر واقعیت افزوده برداشت. در راستـــــای تبلیــغ کفــــش جــــدیـــد «HypervenomPhantom II » خود، این برند جهانی در چند روز گذشته امکان کسب یک تجربه از نوع واقعیت مجازی را به وجود آورد که به شما فرصت بازی کردن به جای نیمار، سوپر استار برزیلی را میدهد.
به گزارشام بیای نیوز، این ویدئوی 360 درجهای نود ثانیهای با دورنمایی از نیمار، احساس دریبل زدن و گذر کردن از میان مدافعان و در ادامه شوت به دروازه را درون شما ایجاد میکند. به منظور کسب بهترین تجربه، باید یک هدست مقوایی واقعیت مجازی گوگل را تهیه کنید. در ادامه میتوانید مراحل مختلف بازی را در گوشی هوشمند یا تبلت خود دنبال کنید یا ویدئوهای 360 درجهای را برای مدتی در یوتیوب ببینید. فناوری واقعیت مجازی شاید در عنفوان خود باشد اما برندها زمان کمی را به جستوجو میان امکانات آن برای تبلیغ محصولاتشان اختصاص میدهند.