عملکرد مدیریت بازاریابی بیمه دانا در حوزه بازارهای خرد و کلان، تحلیل و ارزیابی ریسک، خسارات و رسیدگی به امور نمایندگان و کارگزاران تشریح شد.
به گزارش روابط عمومی بیمه دانا، موسی رضایی مدیر بازاریابی این شرکت در جمع معاونان بازاریابی شعب تهران با اشاره به سیاست های کلان شرکت در جهت رسیدن به پرتفوی اقتصادی و سودده اعلام کرد: به منظور بهره گیری بیشتر از فرصت های موجود در بازار بیمه ای کشور، برنامه ای در سه بخش طراحی و تعریف شده که حضور موثر در بازار بیمه های خرد، حرکت به سمت پرتفوی اقتصادی، تقسیم بندی بازار، تشریح وظایف مسئولان بازاریابی شعب، شناسایی و توجه بیشتر به نمایندگان و کارگزاران فعال، شناسایی پرتفوی های با نسبت خسارت بالا و ارائه راهکار های عملیاتی از آن جمله به شمار می روند.
وی افزود: از آنجا که بیمه دانا به عنوان برند بیمه های درمان در صنعت بیمه کشور مطرح بوده ،بهترین فرصت برای تجمیع امور بیمه ای بیمه گذاران با حضور موثر شبکه فروش است .
مدیر بازاریابی با تشریح عملکرد مدیریت بازاریابی و اعلام برنامه های آینده آن افزود: هدف ما، شناسایی ظرفیت ها و پتانسیل های موجود کشور و برنامه ریزی برای جذب بازارهای هدف است که در این خصوص نباید به صورت پرتفوی محوری حرکت کرد، بلکه شایسته است با توجه به سیاست پرتفوی اقتصادی در این مسیر گام برداشت.
رضایی ضمن تاکید بر اصلاح ترکیب پرتفوی افزود: برای حضور موثر تر در بازار دستورالعمل فروش و شیوه نامه اجرایی آن تهیه شده که بزودی به شعب سراسر کشور ابلاغ خواهد شد.
مدیر بازاریابی بیمه دانا، فعالیت مستمر معاونان بازاریابی در این حوزه را ضروری بر شمرد و خواستار حمایت از نمایندگان توانمند برای جذب پرتفوی اقتصادی و سودده شد.