اخیرا موسسه بینالمللی اینتربرند لیست 50 برند برتر چین را منتشر کرده است که اساس این ردهبندی عملکرد مالی، اثرگذاری نام برند در انتخاب مشتریان و قدرت برند در قیمتگذاری و احترام به حقوق مشتری بوده است. رتبه یک مربوط به Tencentبا ارزش 46/153 میلیارد یوآن، رتبه دوم متعلق به Alibaba با ارزش 21/125 میلیارد یوآن، جایگاه سوم برای Baidu با ارزش 18/40 میلیارد یوآن، جایگاه چهارم از آن NetEase با ارزش 46/5 میلیارد یوآن و رتبه پنجم در اختیار برند Ctripبا ارزش 34/4 میلیارد یوآن است.
به گزارش پولنیوز، اینتربرند یکی از برترین مراکز مشاوره بینالمللی در امور مربوط به برندینگ و شبکهای متشکل از 33 دفتر و نمایندگی در 27 کشور جهان است. سابقه فعالیت این مرکز به سال 1974 باز میگردد و نقش مهمی در انتشار و توسعه فرهنگ برندسازی در دنیای تجارت داشته است. این مرکز تلاش دارد تا با انتشار لیست بهترین برندهای جهان، مشتریان و سرمایهگذاران بورس را به سمت برترین انتخابهای ممکن هدایت کند.