آیا میدانستید در تقویت و ارتقای استراتژیهای بازاریابی و تحقق برگشت سرمایهگذاری در بازاریابی، اصل «آنچه را نتیجه میدهد بیشتر و آنچه را نتیجه نمیدهد کمتر انجام دهید» کلید کار است؟ بعضی از تکنیکهایی را که الان با شکست مواجه شدهاند میتوانید با تغییر مکانیسم واکنش و تغییر تمرکز عملیات برگردانید اما بقیه تکنیکهایی که خیلی وقت است نتیجه ندادهاند را باید به کلی دور بریزید. اصل 20/80 را که میگوید 80درصد نتیجه شما از 20درصد تلاشهایتان به وجود میآید همیشه به خاطر داشته باشید. پس سعی کنید تلاشهایی را که به آن 20درصد که باید روی آن متمرکز باشید مربوط نیستند تشخیص داده و کنار بگذارید.