به اشتراکگذاری برتری و تفوق در زمانی که شرایط آن را پیدا میکنیم، بسیار آسانتر از اعلام خبر موفقیتهای دیگران است. اکنون نسبت به گذشته بهترین ایدههای بازاریابی خیلی سریعتر به اوج میرسند، چرا که قادریم این ایدهها را بهطور گسترده منتشر کنیم.
اکنون انتشار اخبار مربوط به خلاقیت و شور و شوق و احساسات به مراتب سادهتر است. به شما پیشنهاد میکنم همواره در زمان حال زندگی کنید و این امکانات ویژه را از یاد نبرید.
در حال حاضر شرایط به شکلی شده که میتوانیم مطالب مربوط به هنرمندان برجسته و با استعداد را به راحتی از طریق صفحات موجود در شبکههای اجتماعی یا وبسایت شرکت منتشر کنیم؛ هنرمندانی که حرفه خود را با چنان جدیت و اهتمام ویژهای انجام میدهند که ما نمیتوانیم به آنها کمک کنیم، اما با بلندگوهای اجتماعی که در اختیار داریم، میتوانیم این نبوغ را به گوش تمام مردم در سرتاسر دنیا برسانیم.
حال اگر شما بتوانید سخاوتمند باشید و به درستی از آن صیانت کنید، این سخاوتمندی شما به گوش افراد زیادی خواهد رسید و مخاطبان مشتاقی خواهید یافت که از پیشه و حرفه شما حمایت میکنند. با انتشار اخبار موفقیت یک هنرمند یا ورزشکار مردمی، میتوانید آمار بازدید سایت یا صفحات کسبوکار خود را در شبکههای اجتماعی بهشدت بالا ببرید و مخاطبان فراوانی را برای خود دست و پا کنید. به عبارت دیگر میتوانید از شهرت چهرههای مردمی برای شهرت بخشیدن به کسبوکار خود استفاده کنید.
به این ترتیب با یک تیر دو نشان زدهاید؛ هم شخصیتی متواضع و سخاوتمند را از خود جلوه دادهاید و هم توجه افراد زیادی را به کسبوکار خود جلب کردهاید. فراموش نکنید هنرمندان خونگرم و سخاوتمند در میان ما باید به طریقی در معرض عموم قرار گیرند؛ پس چه بهتر که این وسیله، همان کسبوکار ما باشد.