در آخرین روزهای کمپین اشتراکگذاری کوکاکولا Share a Coke اینبار کوکاکولا با بهکارگیری زبان مشترک بین نسل جدید از شکلک (اموجیEmoji) استفاده کرده است. همانطور که میدانیم نسل جدید بیشتر وقت خود را از طریق ارتباطات مجازی میگذارند و احساسات خود را نیز توسط شکلکها (اموجی) بیان میکنند. هدف اصلی کمپین کوکاکولا با نام «احساسات را به اشتراک بگذار Share A Feeling» نیز بر همین اساس پایهریزی شده است.
در این کمپین روی بطریهای نوشابه، شکلکهای مختلفی درج شده که مخاطبان میتوانند احساسات خود را با دیگران به اشتراک بگذارند. به گزارش آیمارکتور، این کمپین بهخاطر استفاده از زبان مشترک بینالمللی (شکلک – اموجی) بهراحتی میتواند در کشورهای زیادی برگزار شود و ویدئوی این کمپین تنها در یوتیوب نزدیک به ۲ میلیون بار بازدید شد.