آیا میدانستید اعتمادی كه مشتری به شما میكند، آغاز همه چیز است؟ آیا وقت شناس هستید؟ چنانچه قول ساعت 9 را دادهاید اما 9:10 سرقرار حاضر شوید، چگونه انتظار دارید مشتری به قول شما و حرفهای شما اطمینان كند؟
در تمام معاملات تجاری خود اخلاقیات را رعایت كنید. از تجربیات درس گرفته و محتاط باشید، بهخصوص در مواردی كه به پول و قیمت محصولات مربوط میشود و توجه كنید كه ممکن است در صورت دیرکرد و خلف وعده، مشتری در مورد بازپرداخت پول با خود مدیر حرفی نزند اما با دوستان خود در مورد این مسئله صحبت كرده و وجهه سازمان به خطر میافتد. مشتریان شما ممكن است اشتباهات شما را به رویتان نیاورند.