آیا میدانستید در صورت تولید آگهیهای تلویزیونی و رادیویی، آگهیهای چاپی و ایمیلهای تبلیغاتی، ارتباط میان آنها را باید حفظ کنید؟ برای این منظور از یک گوینده و موسیقی واحد برای تبلیغات خود استفاده کنید. آگهیهای چاپی نیز باید از رنگ و فونت یکسان برخوردار باشند. یک نوع فونت مشابه برای برچسبهای خود به کار گیرید. با حفظ انسجام میان تبلیغات مختلف، مشتریان قدیمی شما نوع فونت به کار رفته در برچسبهایتان را شناخته و رنگها، صدای گوینده و آهنگ همیشگی را تشخیص میدهند. این عناصر همگی با کمپین تبلیغاتی شرکت شما ارتباط دارند.