آژانس تبلیغاتی Goodby Silverstein & Partners یك شبیهساز مسابقات دوچرخهسواری توردوفرانس را طراحی میكند.
همزمان با برگزاری مسابقات دوچرخهسواری توردوفرانس، آژانس تبلیغاتی Goodbye Silverstein & Partners با عرضه یك نرمافزار مسابقه به نام «Thumbs of Glory» در ماه گذشته به پیشواز آن رفته است. این بار بازیكنان در نقش چند دوچرخهسوار میتوانند با سرعت پدالزدن خود زمان مسابقه را بالا ببرند. در این بازی به جای آنكه پاهایتان كار كند، فكر و انگشتان شما با ضربه زدن هرچه بیشتر روی صفحه نمایش احساس سوزش كرده و خسته میشوند.
امكان دانلود این نرمافزار از iTunes و Google play وجود دارد. این نرمافزار همزمان با پنجم جولای، روز آغاز این مسابقه 3664 كیلومتری شروع خواهد شد. توردوفرانس واقعی 21 روز طول خواهد كشید. ایده ارائه چنین نرمافزاری این بود كه بازی را سخت كند. برندگان هر مرحله جوایزی را دریافت خواهند كرد، اما متعهدترین بازیكنان سه ساعت در روز را به امید برنده شدن یك دوچرخه مخصوص به نام S-Work Tarmac به قیمت 9هزار و پانصد دلار، به كار با نرمافزار «Thumbs of Glory» اختصاص میدهند.
آژانس تبلیغاتی: Goodbye Silverstein & Partners
مشتری: Thumbs of Glory
مدیر اجرایی خلاقیت: ریچ سیلور استاین
مدیر هنری/نویسنده: تیم گرین
مدیر طراحی: كریس ولسبی