یک تولیدکننده چیپس دستگاههای خودپردازی را در ایستگاههای اتوبوس نصب کرده که به مصرفکنندگان اجازه میدهد طعمهای مختلف چیپس را امتحان کنند و بعد دست به خرید بزنند. کارشناسان بازاریابی بر این باورند که برای تحویل هدایای احتمالی خلاق توسط دستگاههای خودپرداز هیچ پایانی را نمیتوان متصور شد.
جدیدترین برندی كه اقدام به تركیب رسانههای اجتماعی با دستگاه خودپرداز كرده، یك شركت تولید كننده چیپس سیبزمینی به نام Walkers زیرمجموعه Pepsico در لندن است. این شركت سه دستگاه خودپرداز دیجیتال را كه با ارسال پیغام در توییتر فعال میشوند در ایستگاه اتوبوس مركز لندن قرار داده است. ایده انجام چنین كاری آزمایش طعمهای مختلف به وسیله مسابقهای است كه Walkers راه انداخته و در آن از مردم میخواهد تا چیپس سیبزمینی با طعمهای متنوع را
ابداع كنند.
این كمپین توسط آژانس تبلیغاتی AMV BBDO (Abbott Mead Vickers BBDO)، با همكاری آژانس رسانه OMD انگلستان، یك متخصص رسانه بهنام Talonو شركت ارتباطات جمعی
Clear Channel به مدت دو هفته در خیابان آكسفورد و در ایستگاه راهآهن Clapham Junction راه افتاده است. در ادامه رهگذران شاهد كلیپهای كوتاهی خواهند بود كه توسط شركت فیلمسازی ACNE Production تولید شده و روی نمایشگرهایی در ایستگاههای اتوبوس، سفیر باسابقه برند، ستاره سابق فوتبال امریكایی، گری لاینكر را به تصویر میكشد.
او بهظاهر در این نمایشگر داخل دستگاههای خودپرداز نشسته است.مردم به ارسال پیام در توییتر تشویق میشوند و در ادامه لاینكر دیجیتال را میبینند كه بسته رایگان چیپس را با یكی از شش طعم نهایی رقابت
Do Us a Flavor از محصولات برند به آنها میدهد. این مسابقه اوایل امسال برگزار شد و در آن Walkers از طرفداران این برند خواست تا طعمهای جدید را پیشنهاد دهند. شركتكنندگان سپس به رأی دادن برای انتخاب طعم محبوب خود بهطور آنلاین تشویق خواهند شد.
دستاندركاران
آژانس تبلیغاتی: Abbott Mead Vickers BBDO
مشتری: Walkers
آژانس رسانهای: OMD انگلستان
تولید دیجیتال: ACNE