معاون فناوری اطلاعات و ارتباطات بانک مهر اقتصاد گفت: امروزه افزایش بهره وری در بانک ها و موسسات مالی و اعتباری در گرو ارائه و توسعه خدمات نوین بانکی است.
به گزارش روابط عمومی بانک مهر اقتصاد، سید مهدی حسینی، معاون فناوری اطلاعات و ارتباطات بانک در سفر به استان بوشهر و بازدید از شعب این استان گفت: بانک مهر اقتصاد در سالی که به نام «اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل» نامگذاری شده در نظر دارد در حوزه خدمات نوین اقدامات موثری انجام دهد.
وی افزایش بهره وری در بانک ها و موسسات مالی و اعتباری را منوط به توسعه و ارائه خدمات نوین بانکی و استفاده از خدمات بانکداری الکترونیک دانست و با اشاره به راه اندازی نرم افزارهمراه بانک و قابلیت های آن گفت: این نرم افزار قابلیت های بالایی ازجمله دریافت و پرداخت شتابی، پرداخت قبوض و پرداخت اقساط از طریق تلفن همراه را برای مشتریان امکان پذیر می کند.
معاون فناوری اطلاعات و ارتباطات با ارائه گزارشی از قابلیت کارت خوان های شعبه ای و فروشگاهی، کارمزدهای خدمات بانکی و درآمدهای بانک گفت: نرم افزارحق العمل کار برای ارائه خدمات بانکی در سیستم بانک مهر اقتصاد نیز راه اندازی شده است.
وی یادآور شد: انتقال و به اشتراک گذاشتن تجربیات می تواند به توسعه و فراگیری خدمات الکترونیک بانک در جامعه در مدت زمان کوتاه کمک کند.
همچنین مهدی قاسمی، رئیس اداره امور شعب بانک مهراقتصاد استان بوشهر ضمن ارائه گزارش اقدامات استان در سال جاری از خدمات بانکداری الکترونیک به عنوان ابزاری و بازویی توانمند یاد کرد که دسترسی به اهداف و سیاست های بانک را باهزینه های کمتر و آسان تر میسر می سازد.