آیا میدانستید نخستین و بزرگترین معضل پیشرفت فروشگاههای اینترنتی جلب اعتماد و اطمینان مشتری است؟ از طرفی مشتری نیز حق دارد. چرا که فقط با یک وبسایت طرف است، باید کالا را از روی یک یا چند تصویر انتخاب کند و حتی امکان لمس آن را ندارد و باید به سخنان شما درباره کیفیت کالا اعتماد کند. او میتواند همین کالا را از فروشگاهی در نزدیکی محل سکونت خود تهیه کند و همان زمان که پول را پرداخت میکند جنس را تحویل بگیرد، مشتری حتی شما را ندیده است! درباره زمان تحویل کالا باید به شما اعتماد کند در حالیکه میتواند کالای خود را از بازار تهیه کند بدون هیچ معطلی برای تحویل جنس و بسیاری دلایل دیگر که کار یک فروشگاه اینترنتی را به خصوص فروشگاهی را که تازه شروع به کار کرده و ناشناخته است سخت میکند.