آژانس تبلیغاتی BBDO نیویورك كار تبلیغاتی بزرگ اسنیكرز را با كمپین قوی خارج از خانه ادامه میدهد. در این راستا برند شكلاتسازی اسنیكرز پس از كشف اشتباهات احمقانه در سرتاسر شهر نیویورك، برچسبهایی با این پیام را كنار آنها میچسباند: «هنگام گرسنگی، یكسری اشتباهات را مرتكب میشوید.» اشتباهات البته به نوبه خود سرگرمكننده هستند كه همین امر تاثیرگذاری بالای اقدام فوق را موجب میشود. اضافه كردن یك برچسب چالشبرانگیز اشتباهات را بهخوبی پوشش میدهد. اقدام فوق برای مدتی بسیار طولانی روی اشتباهات مردم تاثیر میگذارد.
این آژانس تبلیغاتی به ما میگوید كه افراد خلاق طلایهدار كشف یكسری اشتباهات در منهتن و بروكلین در چند هفته گذشته بودند و خندهدارترین موارد را برای این كمپین انتخاب كردند. برای مثال، یكسری كاشیهای نامناسب در ایستگاه 4 مترو پیدا شد یا علامت نصب شده با مضمون دوگانه (وارد شوید، وارد نشوید) روی در ورودی یك ساختمان در ویلیامزبرگ وجود داشت و همچنین علامت «طبقه هفتم» نیز به شکلی نامرتبط در یك ساختمان تجاری در میدتاون مشاهده شد.
این كمپین در حالی به دنیای رسانههای اجتماعی راه یافت كه برند اسنیكرز شوق به اشتراكگذاری هر هشتگ hungrymistakes #كشف شده یا به وجود آمده توسط خود افراد را در آنها بر میانگیخت. برخی خوانندگان گفتهاند كه این كمپین در عین هوشمندی میتواند غیر قانونی نیز باشد. سایت خبری جامع Animal New York با شبكه حملونقل شهری (MTA) در روز پنجشنبه تماس گرفت و به گفته یك سخنگو، این كمپین خلاقانه اما در عین حال یك نوع خرابكاری است. البته به گفته BBDO این برچسبها فقط برای عكاسی چسبانده و سپس برداشته شدند. به اعتقاد این آژانس، این برچسبها بهآسانی قابل جدا شدن از روی محل موردنظر هستند و فقط به منظور عكسبرداری برای مدتكوتاهی نصب میشوند. تصاویر به دست آمده حامل این پیام هستند كه گاهی اوقات افراد واقعی مقابل اشتباهات واقعی قرار میگیرند. برچسبهای برند مدت كوتاهی پس از گرفتن عكس از سطح موردنظر جدا شدند.
دستاندركاران
مشتری: اسنیكرز
آژانس تبلیغاتی: BBDO نیویورك
مدیر اجرایی خلاقیت: جانفرانكو آرنا