شرکت خودروسازی هیوندای در ماه دسامبر از برند لوکس جهانی خود، «جنسیس»، پرده برداری خواهد کرد. این کمپانی شش مدل از این برند را تا سال 2020 ارائه میدهد. مدت زیادی بود که هیوندای رویای خودروهای لوکس را داشت. این شرکت با نفوذ به میان معاملهکنندگان، افزایش کیفیت محصولات کنونی و کاهش هزینهها، حساب شده و محافظه کارانه وارد بازار خودروهای لوکس میشود.
با در نظر گرفتن این که این کمپانی سالهاست که نسخه بتا خودروهای لوکس خود را در قالب برند Equus آزمایش میکند. چالش بعدی آنها جای گرفتن میان خودروهای لوکس درجه یک است، هرچند ممکن است این امر در سال 2020 یا سالهای بعد رخ بدهد. هیوندای اعلام کرد که با صرف هزینه و انرژی برای درک خریداران ماشینهای لوکس و خدمات مورد انتظار آنها، آماده ورود به این چالش است.
برای به وجود آوردن یک برند لوکس به صبر و برای حفظ آن به پشتکار نیاز است. این برندهای موفق، از جمله BMW, Cadillac, Lincoln, Acura، محکم و صبور بودند. این کمپانیها با رهبری کردن بازار توسعه به جای دنبال کردن آن، باعث استوار ماندن برند خود شدند. حداقل موفقیت را آنهایی داشتند که تنها به دنبال حفظ ارزش برند خود در طول زمان بوند، که این عمر باعث زوال در توسعه تولیدات لوکس معتبر میشود.
Genesis و Equus نهتنها به درک بهتر هیوندای نسبت به خواستههای خریداران ماشینهای لوکس کمک کرد، بلکه همزمان باعث افزایش ادراک تواناییهای کمپانی هیوندای شد. این دو محصول نشاندهنده تواناییهای این کمپانی در یادگیری سریع برای چگونگی بهبود محصولاتشان هستند. اگر این کمپانی زمان، صبر و سرمایه موردنظر را در اختیار داشته باشد قادر به ارائه محصولات لوکس خواهد بود. هیوندای راه زیادی برای رسیدن به حجم زیاد فروش محصولات لوکسش در پیش دارد.
منبع: فوربز