خطوط هواپیمایی جتبلو (JetBlue) از ویترین خالی یک فروشگاه برای راهاندازی یک کمپین بازاریابی تعاملی استفاده کرده است. در این کمپین از روش هولوگرام تعاملیِ با حضور یک خانم مهماندار در مقابل یک صفحه نمایش لمسی برای جذب مخاطبان استفاده شده است. در این کمپین با صدا کردن مخاطبان یا جلب توجه کردن، از آنها خواسته میشود برخی حرکات را تکرار کنند، برقصند یا آواز بخوانند!
به گزارش آیمارکتور، در اصل یک خانم مهماندار به شکل زنده در محل حاضر است و با یک دوربین مخفی و میکروفن به تعامل با افرادی میپردازد که در حال کار با صفحه نمایش لمسی هستند. افرادی که با خواستههای مهماندار همراهی میکنند در انتهای تعامل یک بلیت رایگان دریافت میکنند، بلیتی که خود خانم مهماندار از فروشگاه بیرون میآید و به آنها تقدیم میکند.