داستان
خانوادهای در حال خوردن صبحانه در تصویر مشاهده میشوند. گوینده: صبحانه... ظرفها. در تصویر ظرفهای همان وعده را در ماشین ظرفشویی خیالی در هوا معلق میبینیم. در تصویر بعد خانواده را در حال خوردن ناهار میبینیم و دوباره گوینده میگوید ناهار و سپس ظرفهای همان وعده را در جای ماشین ظرفشویی اما در نبود آن و در هوا معلق میبینیم. در تصویر بعد گوینده میگوید تولد، مهمانی، ازدواج، طلاق، مرگ، زندگی و بعد همه اینها میگوید ظرفها و ما ظرفهای کثیف را در هوا معلق میبینیم.سپس در انتهای تیزر گوینده میگوید، ظرفها... ظرفها و ظرفها و سپس همه ظرفها را داخل یک ماشین ظرفشویی میبینیم. در کمدی نیز باز میشود و یک بسته قرص ماشین ظرفشویی فینیش در تصویر مشاهده میشود.
شعار بر تصویر نقش میبندد: ماشین ظرفشوییات را دوست داشته باش. بهش فینیش بده. استراتژی از ابتدای تیزر به نظر میرسد که تیزر تبلیغ یک ماشین ظرفشویی است. وقتی که از ابتدای تیزر مدام در هر زمان با ظرفهای شستهنشدهای روبهرو هستیم که در هوا معلقاند و شکل قرار گرفتنشان شبیه قرار گرفتن در یک ماشین ظرفشویی است، به نظر میرسد که قرار است به تبلیغ یک ماشین ظرفشویی برسیم اما وقتی تبلیغ به معرفی قرص ماشین ظرفشویی فینیش میپردازد و بیان میکند که اگر ماشین ظرفشوییات را دوستداری به آن فینیش بده با یک استراتژی دقیق و هوشمند روبهرو میشویم که با در نظر داشتن عملکرد اصلی محصولش و اینکه یک محصول فرعی برای یک محصول دیگر است بهگونهای منطقی و هوشمندانه موثر جلوه میکند.
ایدهپردازان میدانند که جایگاه محصولشان در بازی شستوشوی ظرفها کجاست و با حفظ رویکرد صحیح و مناسب و ترکیب یک احساس جذاب و دوست داشتنی ضمن شخصیت بخشی به محصولاتشان و محبوب کردن آن از این روش به معرفی و تبلیغ صحیح محصول خود میپردازند. حالا تنها کافی است که مشتری محصول را بخرد، امتحانش کند تا به شستوشوی مناسبش پی ببرد وگرنه تبلیغ همه راه را رفته است تا فینیش را به انتخاب مناسب یک قرص ظرفشویی تبدیل کند. شعار شعار فینیش بسیار جالب است. ضمن اینکه در این تیزر شعار مناسب تکمیلکننده قسمت عمدهای از ایده تیزر و داستان است، در عین حال با رویکرد جذابش در ذهن میماند.
فینیش در شعارش به خوبی بیان میکند که کیفیت بالایی دارد، اما این مسئله را مستقیم بیان نمیکند، بلکه با بیان اینکه اگه ماشینت رو دوستداری بهش فینیش بده ضمن تاثیر احساسی و نشاندن لبخند بر لب مخاطب بهگونهای پنهان برای مخاطب تنها نسخه واقعی ماشین ظرفشوییاش را میپیچد. قرص ماشین ظرفشویی فینیش مراقب سلامتی ظرفها و ماشین ظرفشویی است. پس اگه ماشینت را دوست داری، این محصول را از آن دریغ نکن. تکنیک معلق بودن ظرفها در هوابرجستهترین ایده – تکنیک برای تشخص بخشیدن و ابراز خلاقانه است.
ظرفهایی که شبیه قرار گرفتن در یک ماشین ظرفشویی در هوا معلقاند، تکنیک مناسبی است تا بتوان به هدف اصلی تیزر پی برد و همچنین ساختار مقطع گونه و فضای گرم خانوادگی و مهمانی که در آن ظروف زیادند و تک کادرهای مناسب و اما شلوغ و سرشار از زندگی با رنگ و نور طبیعی کمک کرده است تا فینیش به هدف اصلیاش برسد.