سوار بر ابرها از گوشه و کنار زمین؛ در تصویر اسبی میدود. صدای زنی روی تصاویری سیاه و سفید شنیده میشود. از آنسو آب نیز در زمینهای خشک به جریان میافتد. نریشن ادامه مییابد. تنها. . .با زمان پدید آمد تا به جهان شکل دهد. آب را میبینیم که بر دل صخرهها و دشت و صحرا میخورد. همه جا هست تا گیاهان را برویاند و به دنبال راهی برای سرشار شدن میگردد. زن ادامه میدهد: پوست من میتونه به نرمی هوا باشه یا به سختی سنگ. روح من خالص است و هیچ مقصدی برای من دست نیافتنی نیست. من منبع زندگی هستم؛ آب. اسب درون آب میافتد و سپس دوباره بر میخیزد و در جستوجوی آب میدود.
این صدای آب است که در تصویر شنیده میشود. ایدهپردازان برای بیان کردن ارزش حیاتی آب، آب را یک کاراکتر دیدهاند. اثری از هشدار نسبت به منبع آب نیست. هر چه هست نشان دادن زیبایی و قدرت و جاذبه آب است تا از این طریق بتوان به ارزش و اهمیت آن پی برد. ایدهپردازان به هیچ وجه منفینگر نیستند. آنها در دیدگاهشان متوجه نقاط خشک زمین نبودهاند. آنها نگاهشان به آب و جاذبهاش است.
به نرمش و خروشش. به خالص بودنش. به زیباییاش و بیانتهاییاش. چرا که تا ابری هست در آسمان آب هم هست.استراتژی برند در جهت نشان دادن قدرت و بیانتهایی و زیبایی آب است و در واقع یک تیزر در جهت ستایش منبع اصلی زندگی. آب، مایه حیات، تصاویر سیاه و سفید، دوربین سیال، تصاویری با عمق میدان وضوح زیاد با نماهایی از کوه و دشت و صحرا و دشت که اسبی در آن میدود. در جستوجوی آب.
و آب همراهیاش میکند و از هر مسیری چه خشک و چه یخ او را میگذراند. گاهی در یخ فرومیرود اما با همان نیروی آب برمیخیزد و گاه در دل صحرای خشک آب زیر پایش جریان پیدا میکند. نیروی آب اسب را به پیش میراند. استراتژی برند نمادپردازانه است. اسب نماد هر عنصر زندهای که در جستوجوی آب برای بقاست، زن خود نماد آب است و این هر دو در کنار هم و به دنبال هم قرار است ارزش آب را بیان کند.
آب که به زندگی جان میدهد. آب از ابتدای زمین بوده و هنوز هم هست و تمام نشدنی است.زیباییاش به همین است. آماده است که به همراه زمان زمین را شکل دهد و شکل میدهد.تیزر به لحاظ تأثیرگذاری بر مخاطب بسیار موفقتر از همه تیزرهای خشکسالی و آب اثر میکند. تیزر بیش از آنکه مخاطب را از نبود آب بهراساند از زیبایی و همراهیاش همچون معشوقی صحبت میکند.
در واقع استراتژی نشان دادن اهمیت و ارزش آب است و نه نگاهی خودخواهانه به پدیدهای که اگر تمام شود ما نیز نیستیم. ایدهپردازان آب را هم چون هنر آفرینش میستایند و مخاطب را دعوت میکنند به دانستن ارزش آب. تیزر که محتوای آموزشی دارد میخواهد بیش از هر چیز به ستایش نیروی اصلی حیات بپردازد بیواهمهای برای از دست دادن آن.