در تصویر آگهی در یک دفتر وکالت خانم وکیل در حال صحبت کردن برای دو موکلش است. در میانه صحبتهای خانم وکیل لیوان قهوهاش از میز او بالا میآید و وسط حرفهای وکیل و موکلشان میپرد. در این تیزر فانتزی به نظر میرسد که لیوان قهوه قصد اخاذی کردن دارد. وکیل سعی میکند که او را به کناری بیندازد اما لیوان قهوه اول بد وکیل را پیش مشتریها میگوید و بعد بیان میکند که خانم وکیل صبح قهوه خورده یعنی به او احتیاج دارد. جدال میان آن دو ادامه مییابد. وکیل سعی میکند با به رخکشیدن طبقه اجتماعیاش قهوه را سرخورده کند اما نمیتواند. جدال میان خانم وکیل و لیوان قهوه که قصدش اخاذی است ادامه دارد تا اینکه خانم وکیل یه آدامس اوربیت در دهان میگذارد و کار لیوان قهوه تمام میشود. او واقعا قدرتش به اوربیت و دندانهای تمیز و سالم خانم وکیل نمیرسد.
هدف از تبلیغ، معرفی آدامس اوربیت بهعنوان یک آدامس که برای دندانها نیز مفید بوده و مانع از تجمع باکتری و میکروب میشود، است. اما شیوه ارائه جالب و خلاقانه است کما اینکه این تبلیغ بهعنوان یکی از بهترین تبلیغهای خلاق نیز شناخته میشود. گفتوگو میان یک زن با قهوهای که صبح خورده است و در نهایت خاتمه دعوا با یک آدامس اوربیت و ناکام ماندن لیوان قهوه و تکمیل آن با شعار بنوش و بخور و اوربیت استفاده کن حاکی از بازار داغ خلاقیت در این تیزر است.
اما جذابیت ایده پردازی تبلیغ در شخصیتپردازی زن و لیوان قهوه است. زن عاشقانه قهوه را دوست دارد و خودش بیان میکند که صبح نتوانسته جلوی خودش را بگیرد و قهوه خورده است و ظاهرا قهوه هم بیعلاقه به زن نیست و به این دلیل که او صبح قهوه خورده است میخواهد او را به دوستی ماندگار دیگری تشویق کند. اما زن که خودش ادعا میکند که نتوانسته خودش را کنترل کند و قهوه خورده است، حالا نمیخواهد که لیوان قهوه مزاحم کارش شود. چیزی که در این تیزر به خوبی نهادینه شده است علاقه زن به غذا خوردن است که دقیقا اوربیت هم همین مورد را نشانه میرود.
یعنی میخواهد بیان کند که اوربیت به شما کمک کند که به راحتی آنچه را دوست دارید میل کنید بیآنکه واهمهای از تجمع میکروبها و خراب شدن دندانهایتان داشته باشید، چرا که قدرت سلامت آدامس اوربیت آنقدر زیاد است که هر غذای باقیماندهای را از کارزار نابودی دندانها به دور میکند. حضور لیوان بهعنوان یک کاراکتر انیمیشن و خانم وکیل شیطان و سرزنده و فضای پر نور و درخشان دفتر و بازیهای جذاب به خلق یک تبلیغ موفق در کنار ایده اصلی بهعنوان برگ برنده آن کمک کرده است.