آیا میدانستید هیچگاه نباید یک فعالیت تبلیغاتی را بدون آزمودن آن اجرا کنید؟ یکی از معمولترین روشها برای آزمایش یک فعالیت تبلیغاتی و بازاریابی «آزمون دوگانه» است که به شما اجازه میدهد دو روش بازاریابی را بهصورت همزمان اجرا و نتایج، کارایی، مزایا و معایب هر کدام را با یکدیگر مقایسه کنید. یا اینکه یک فعالیت بازاریابی را به دو روش بهصورت همزمان اجرا کنید و به مقایسه آنها بپردازید. این میتواند یک صفحه وب تبلیغاتی، ایمیل تبلیغاتی یا حتی کارتپستال باشد. آزمون دوگانه برای اجرای یک فعالیت تبلیغاتی موفق ضروری است.