آیا میدانستید مشتریان آدیداس دو دسته هستند؛ ورزشکارانی که به دنبال بهترین تجهیزات ورزشی هستند و مصرفکنندگان عام که میخواهند از جدیدترین محصولات و مدلها استفاده کنند. در هر دوصورت آدیداس همواره به دنبال این بوده که ارتباط میان خود و مشتریانش را در بلندمدت حفظ کند و لازمه این کار آن است که به نیازهای متنوع مشتریان پاسخ دهد.
آدیداس برندی چندگانه یا مولتی برند است که هر برند با حفظ هویت متمایزش، روی مزیتهای اصلی خود تمرکز میکند و همزمان به کل مجموعه کمک میکند تا طیف وسیعی از محصولات را در اختیار مصرفکنندگان قرار دهد.