شنبه, ۱۲ آبان(۸) ۱۴۰۳ / Sat, 2 Nov(11) 2024 /
           
فرصت امروز
وقتی کرونا موجب افزایش فروش یک برند می شود

توقف سرمایه گذاری برند پلوتون در حوزه بازاریابی

4 سال پیش ( 1399/2/25 )
پدیدآورنده : علی آل علی   پدیدآورنده : فروش   پدیدآورنده : پیتر آدامز  

برند پلوتون شهرت بسیار زیادی در زمینه تولید لوازم و تجهیزات ورزشی دارد. مدیران ارشد این برند، مانند سایر غول های عرصه تولیدات ورزشی، در طول سال های اخیر سرمایه گذاری قابل توجهی بر روی حوزه بازاریابی داشته اند. شاید بسیاری از برندها در مواجهه با بحران کرونا اقدام به کاهش هزینه های بازاریابی برای بقا کنند، اما این امر برای برند پلوتون به صورت متفاوتی رخ داده است. براساس اعلام نظر رسمی جیل وودورث، مدیر اجرایی پلوتون، این برند در ادامه سال تمام کمپین های بازاریابی ممکن اش را لغو خواهد کرد. دلیل این امر افزایش تقاضای بازار برای تجهیزات ورزشی در دوران قرنطینه است. به این ترتیب آنها دیگر نیازی به تبلیغات نخواهند داشت.

براساس گزارش سایت رسمی برند پلوتون، سود جاری شرکت در مقطع کنونی در مقایسه با سال گذشته با 66 درصد افزایش به رقم خارق‎العاده 526.6 میلیون دلار رسیده است. این رقم فقط برای میزان فروش در دوران شیوع کرونا و قرنطینه خانگی است. به این ترتیب تمایل مشتریان برای استفاده از خدمات و لوازم ورزشی در بازه موردنظر به شدت افزایش یافته است.

توقف سرمایه‏ گذاری برند پلوتون بازاریابی

پیش‎بینی تیم مدیریتی پلوتون از شرایط کنونی افزایش فروش بدون نیاز به سرمایه گذاری بیشتر در حوزه بازاریابی و تبلیغات است. این امر خبر خوبی برای سهامداران پلوتون محسوب می شود. وقتی فروش شرکت افزایش پیدا کند، ارزش سهام و همچنین سود دریافتی سهامداران بالا خواهد رفت. نکته مهم در این میان افزایش بازارهای هدف شرکت است. سود کنونی فرصت مناسبی برای توسعه بازارها و افزایش عرضه محصولات فراهم می کند بنابراین مدیران پلوتون باید به دنبال راهکاری برای حفظ خط تولیدشان حتی در شرایط بحرانی کنونی باشند.

مطلب مرتبط: کرونا و ضرر 400 میلیارد دلاری برندهای بزرگ

بدون تردید هزینه های بازاریابی پلوتون در بازارهای هدفش بیشتر از سایر نقاط جهان است. این بازارها شامل ایالات متحده، انگلستان و آلمان است. البته شعبه های متعددی از فروشگاه های پلوتون در کانادا فعالیت دارد، اما در مقایسه با سه کشور مذکور قابل توجه نیستند. براساس طرح اولیه بخش بازاریابی پلوتون کاهش 50درصدی هزینه های بازاریابی و تبلیغات در ادامه سال جاری توجیه‏ پذیر است بنابراین باید به زودی شاهد کاهش هزینه های بازاریابی این غول دنیای تولید لوازم و تجهیزات ورزشی باشیم.

نکته مهم درباره کاهش میزان فعالیت بازاریابی و تبلیغات پلوتون تاکید تیم مدیریتی بر روی بازگشت به حالت عادی تبلیغات در اولین فرصت است. به این ترتیب ما به زودی شاهد فعالیت دوباره این برند محبوب در عرصه بازاریابی خواهیم بود. تاکید بر این امر بیانگر استراتژی پلوتون برای کاهش موقتی سرمایه گذاری در عرصه بازاریابی است. بدون شک تجهیزات ورزشی در شرایط عادی به صورت خودکار دارای دامنه وسیعی از مشتریان علاقه مند نیست. بنابراین پس از بازگشت به شرایط عادی ضرورت بازاریابی و تبلیغات در کسب و کار پلوتون دوباره مطرح خواهد شد.

منبع : marketingdive
برچسب ها : بازاریابی و فروش
لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/ZIWHVDKY
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
آزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهخرید از چینخرید فالوور فیکدوره رایگان Network+MEXCتبلیغات در گوگلقصه صوتیریل جرثقیلخرید لایک اینستاگرامواردات و صادرات تجارتگرامچاپ فوری کاتالوگ حرفه ای و ارزانکمک به خیریهسریال ازازیللوازم یدکی تویوتاخرید کتاب استخدامیخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختتخت خواب دو نفرهگالری مانتوریفرال مارکتینگ چیست؟محاسبه قیمت طلاماشین ظرفشویی بوشآژانس تبلیغاتیتعمیرگاه فیکس تکنیکتور سنگاپورتولید کننده پالت پلاستیکیهارد باکستالار ختمبهترین آزمون ساز آنلایننرم افزار ارسال صورتحساب الکترونیکیقرص لاغری پلاتینirspeedyیاراپلاس پلتفرم تبلیغات در تلگرام و اینستاگرامگیفت کارت استیم اوکراینمحصول ارگانیکبهترین وکیل شیرازخرید سی پی کالاف دیوتی موبایلقیمت ملک در قبرس شمالیچوب پلاست
تبلیغات
  • تبلیغات بنری : 09031706847 (واتس آپ)
  • رپرتاژ و بک لینک: 09945612833

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه