وقتی به سال نو میلادی نزدیک می شویم، تمام برندها برنامه های ویژه ای برای جلب نظر مشتریان اجرا می کنند. در این میان برندهای فعال در صنعت فستفود به خاطر ماهیت کسب و کارشان شانس بیشتری برای جلب نظر مشتریان دارند. برند KFC همیشه برای سال نو بهترین کمپین های ممکن را طراحی می کند. امسال نیز این برند طرح ویژه ای برای جلب نظر مشتریانش دارد. بر این اساس بسته بندی فست فودهای این شرکت کلید بازاریابی KFC محسوب می شود. این بستهبندیها با استفاده از طرح های زیبا برای کریسمس طراحی شده است.
تصویر اصلی مورد استفاده برند KFC برای کریسمس امسال از سوی نیکولاس جان، هنرمند مشهور در زمینه نقاشی کودکان، طراحی شده است. کمپین تبلیغاتی اصلی این برند برای سال جاری شامل دعوت از مشتریان برای یافتن 11 هدیه کریسمس مخفی در این نقاشی است. به این ترتیب افراد موفق در زمینه یافتن هدیه های مخفی در متن نقاشی شانس کسب جایزه ویژه برند را خواهند داشت. نکته جالب اینکه KFC در عمل نیز 11 جایزه برای افراد برنده مسابقه اش طراحی کرده است. به این ترتیب انگیزه مشتریان برای سرگرمی در روزهای کریسمس و امتحان شانس شان برای کسب جایزه های متنوع KFC را امتحان خواهند کرد.
مطلب مرتبط: KFC یكی از بزرگ ترین مشكلات صنعت فست فود را حل میكند.
بدون تردید وقتی یک برند دارای لوگویی به جذابی KFC است، استفاده از آن در متن تبلیغات ایده جذابی محسوب می شود. به همین خاطر یکی از مهم ترین هدیه های کریسمس مخفی در طراحی بستهبندی این برند شامل تصویر کلنل سندرز است. یافتن این تصویر در طرح بستهبندی KFC امتیاز ویژه ای برای مشتریان خواهد داشت. بدون تردید یافتن این المان در طراحی بسته های این برند دشواری خاص خود را دارد. نکته مهم در این میان ایده جذاب KFC برای سرگرم ساختن مشتریان در روزهای منتهی به کریسمس است. راهکار شرکت در این کمپین برای مشتریان بسیار ساده است. استفاده از هشتگ اینستاگرامی Secret-Sanders# فرصت حضور در این کمپین برای تمام کاربران را فراهم می سازد.