دوشنبه, ۳ دی(۱۰) ۱۴۰۳ / Mon, 23 Dec(12) 2024 /
           
فرصت امروز

آیا Clickbait یک استراتژی بد است؟

4 سال پیش ( 1399/2/19 )
پدیدآورنده : امیر آل علی   پدیدآورنده : نش ریگینز  

انتخاب تیترهای جنجالی استراتژی است که در بسیاری از مکان ها مورد استفاده قرار می گیرد. درواقع انتخاب موارد جنجالی این روزها در فضای اینترنت نیز بسیار مورد استفاده قرار می گیرد و شما نیز حتما با نمونه هایی از آن مواجه شده اید، با این حال تقریبا اکثر افراد از این روش، به بدترین نوع ممکن استفاده کرده و به همین خاطر صحبت کردن در این رابطه کاملا ضروری است.

نکته ای که باید به آن توجه داشته باشید این است که میزان جذابیت این تیترها که در بسیاری از موارد مطابق حقیقت نبوده و بازی با کلمات محسوب می شوند، باعث خواهد شد تا تمایل افراد برای کلیک کردن بر روی صفحه و واردشدن به سایت مربوطه، افزایش چشمگیری را پیدا کند، با این حال این نکته را فراموش نکنید که اگر از تیترهای در اصطلاح زرد استفاده کنید، پس از مدتی اعتماد مخاطب را به صورت کامل از دست خواهید داد. به همین خاطر استفاده از این روش ابدا توصیه نمی شود، با این حال همچنان می‎توانید به صورت اصولی، از این سیاست استفاده کنید،برای مثال آمارها حاکی از آن است که استفاده از اعداد، احتمال خوانده شدن محتوا را افزایش خواهد داد. نکته دیگری که در این رابطه باید به آن توجه داشته باشید این است که شما باید از جامعه هدف خود آگاهی بالایی داشته باشید. این امر باعث خواهد شد تا تیترهای انتخابی، شانس تاثیرگذاری بالایی را داشته باشند. به همین خاطر در این رابطه یک توصیه کلی وجود نداشته و بهترین راهکار این است که از یک جامعه‎شناس، کمک بگیرید.

استراتژی Clickbait

همچنین تحلیل اقدامات سایر برندها نیز در این رابطه کاملا کارساز خواهد بود. برای مثال می‎توانید به تیترهای محبوب ترین محتواها نگاهی انداخته و دلایل موفقیت را مکتوب کنید. از این موارد برای بهبود اقدامات خود می توان استفاده کرد. همچنین فراموش نکنید که شما باید احساسات مخاطب را درگیر کنید. درواقع حتی بزرگنمایی در قالب شوخی نیز می تواند کارساز باشد، با این حال فراموش نکنید که همه این موارد، به ویژگی جامعه هدف شما بستگی دارد.

در نهایت توجه داشته باشید که سودمندبودن روش Clickbait یا تله کلیک، تنها به عملکرد شما بستگی خواهد داشت. به همین خاطر درست به مانند هر روش دیگری نمی توان آن را صرفا خوب و یا بد تلقی کرد.

منبع : smallbiztrends
برچسب ها : بازاریابی و فروش
لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/Um0ElvWL
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
سفارش سئو سایتقیمت ورق گالوانیزهخرید از چینخرید فالوور فیکدوره رایگان Network+MEXCتبلیغات در گوگلقصه صوتیریل جرثقیلخرید لایک اینستاگرامواردات و صادرات تجارتگرامچاپ فوری کاتالوگ حرفه ای و ارزانلوازم یدکی تویوتاتور سنگاپورتولید کننده پالت پلاستیکیهارد باکستالار ختمبهترین آزمون ساز آنلایننرم افزار ارسال صورتحساب الکترونیکیقرص لاغری پلاتینirspeedyیاراپلاس پلتفرم تبلیغات در تلگرام و اینستاگرامگیفت کارت استیم اوکراینمحصول ارگانیکبهترین وکیل شیرازخرید سی پی کالاف دیوتی موبایلقیمت ملک در قبرس شمالیچوب پلاستضد یخ پارس سهندخرید آیفون 15 پرو مکسمشاور مالیاتیقیمت تترمشاوره منابع انسانیخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختاکستریم VXدانلود آهنگ جدیدلمبهخرید جم فری فایرتخت خواب دو نفرهکابینت و کمد دیواری اقساطیکفپوش پی وی سیتماشای سریال زخم کاری 4تخت خوابخرید کتاب استخدامیقیمت کمد دیواریکاشت ابرو طبیعیپارتیشنتاسیس کلینیک زیباییریفرال مارکتینگ چیست؟ماشین ظرفشویی بوشکوچینگ چیست
تبلیغات
  • تبلیغات بنری : 09031706847 (واتس آپ)
  • رپرتاژ و بک لینک: 09945612833

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه