شنبه, ۳ آذر(۹) ۱۴۰۳ / Sat, 23 Nov(11) 2024 /
           
فرصت امروز

کسب و کارها در پایان روز بیشتر از هر نکته دیگری به میزان اثرگذاری شان بر روی مشتریان نگاه می کنند. اینکه یک برند چقدر در طول روز نگاه مثبت مشتریان را جذب کرده، معیار مهمی برای داوری درباره عملکرد آن محسوب می شود. درست به همین خاطر در حوزه بازاریابی و فروش کلی معیار به غیر از تعداد فروش مورد توجه قرار می گیرد. انگار که صرف فروش در بازار برای ارزیابی میزان موفقیت برندها کافی نیست. خب راستش را بخواهید، در این رابطه کمی حق با کارآفرینان است؛ چراکه در بازارهای رقابتی فقط فروش مهم نیست، بلکه آشنایی با مشتریان بالقوه بیشتر و همچنین ترغیب افراد به تکرار خریدشان نیز کلیدی خواهد بود. این نکته ای است که برای بسیاری از کارآفرینان حکم مرگ و زندگی را دارد. 

از آنجایی که گوگل در حوزه تجارت آنلاین حرف های زیادی برای گفتن دارد، اصلا عجیب نیست در بحث پیرامون اثرگذاری برندها بر روی مشتریان پای این غول دیجیتال نیز به ماجرا باز شود. خب گوگل تجربه بسیاری از افراد در حوزه دیجیتال را به شکل نوستالژیکی صورت بندی کرده است. به همین خاطر تعامل با چنین برندی امر بی نهایت مهمی محسوب می شود. 

ماجرا از این قرار است که گوگل در طول سال های اخیر با رونمایی از سرویس گوگل ریویو عملا به پیوند نزدیک تر میان برندها و مشتریان دامن زده است. در این سرویس مشتریان پس از خرید محصول امکان اظهارنظر درباره برند، محصول یا حتی خدمات آن را دارند. اینطوری سایر افرادی که قصد خرید دارند، با چشم های باز و ارزیابی تجربه دیگران تصمیم نهایی شان را خواهند گرفت.

مطلب مرتبط: محلی سازی تبلیغات در گوگل ادز

بی شک خرید آنلاین از یک برند اصلا کار ساده ای نیست. اگرچه این روزها کلی فروشگاه معتبر در دنیا مثل آمازون فعالیت دارد، اما بازهم خرید از یک برند دل هر مشتری را می لرزاند، چه برسد به اینکه همه چیز به طور آنلاین در جریان باشد. درست به همین خاطر ما در روزنامه فرصت امروز قصد داریم در این مقاله کمی درباره سرویس گوگل و تاثیر آن بر روی وضعیت فروش آنلاین صحبت کنیم. 

شما در این مقاله اول از همه با کاربردهای گوگل ریویو برای کسب و کارها آشنا می شوید. خب اصلا این سرویس به چه درد برندها می خورد؟ در مرحله بعد ما سعی می کنیم برخی از نکات کلیدی درباره جذب بازخورد یا نظرات بیشتر از سوی مشتریان در این فضا را با شما در میان بگذاریم. خب اگر شما هم دوست دارید در این حوزه با چالش های کمتری رو به رو شوید، بد نیست در ادامه با ما همراه شوید. این امر به شما کمک خواهد کرد تا درک بسیار بهتری از اوضاع کسب و کارها و روند تعامل شان با مخاطب به دست بیاورید. 

گوگل ریویو به چه درد کسب و کارها می خورد؟

گوگل ریویو به چه درد کسب و کارها می خورد؟

خب اولین سوالی که ما در این بخش باید به طور جدی با آن رو به رو شویم، کاربردهای گوگل ریویو است. اصلا استفاده از این سرویس چه مزایایی دارد گه تمام کسب و کارها باید سراغش را بگیرند. این مسئله ای است که برخی از برندها اصلا بدان توجه نشان نمی دهند. به همین خاطر سرویس گوگل با وجود مدت زمانی زیادی که از معرفی اش می گذرد، هنوز هم میان برخی از برندها شناخته شده نیست. 

اجازه دهید به جای مقدمه چینی های کلیشه ای، یک راست برویم سراغ مزایای گوگل ریویو برای کسب و کارها. این شما و این هم مزایای سرویس مورد بحث در دنیای کارآفرینی آنلاین.

دسترسی به بازخوردهای کلیدی

دسترسی به بازخوردهای کلیدی

اینکه مشتریان درباره یک برند چه طرز فکری دارند، مسئله ساده ای نیست. بسیاری از کارآفرینان گمان می کنند در دنیای امروز باید براساس اصول ساده ای کارشان را جلو ببرند. این در حالی است که پیچیدگی های بازار بیشتر از هر زمان دیگری شده است. درست به همین خاطر ما در روزنامه فرصت امروز استفاده از دیدگاه ها و آشنایی با الگوی رفتار مشتریان را ضروری می دانیم. 

وقتی شما فضای بازی برای دریافت نظرات مشتریان فراهم کنید، علاقه طرف مقابل برای در میان گذاشتن نکات گوناگون به طور چشمگیری افزایش خواهد یافت. احتمالا شما هم در طول زندگی تان برندهایی را دیده اید که اصلا میانه خوبی با تعامل رو در رو با مشتریان ندارند. چنین برندهایی به مرور زمان طوری در بازار تنها خواهند شد که هیچ کس باورش هم نمی شود. 

گوگل ریویو به شما این فرصت را می دهد تا به طور اصولی و به دور از دغدغه های گوناگون به تعامل با مخاطب تان بپردازید. محور اصلی در این میان گردآوری و سپس تحلیل نظرات مشتریان خواهد بود. بی شک کمی توجه به این نظرات امکان آپدیت های کاربردی برای محصولات را فراهم می کند. این یعنی به مرور زمان میزان فروش تان در بازار به طور حیرت انگیزی بیشتر خواهد شد. 

اعتمادسازی در میان مشتریان

اعتمادسازی در میان مشتریان

آیا برندی را سراغ دارید که بدون عملکرد شفاف در میان مشتریان اعتمادسازی کرده باشد؟ این سوالی است که برخی از کارآفرینان اصلا از خودشان نمی پرسند. خب اگر قرار بود همه کارهای شما زیر پوستی و مثل یک کارآگاه افسانه ای باشد، آیا مشتریان اعتماد لازم را به شما خواهند کرد؟ کافی است خودتان را برای لحظه ای جای مشتریان قرار دهید تا متوجه وضعیت مورد بحث شوید. بی شک این وضعیت برای شما نه تنها لذت بخش نخواهد بود، بلکه دردسرهای بی نهایت زیادی نیز به همراه خواهد داشت. پس بهتر است قبل از اینکه دردسرهای زیادی پیش روی تان قرار گیرد، کمی هم که شده خودمانی تر با مشتریان برخورد کنید. این امر به شما فرصت های بهتری برای تعامل با مخاطب هدف خواهد داد. 

یادتان باشد، این روزها مشتریان به تجربه خریداران قبلی از برندتان بیشتر از ادعاهای خود شما توجه نشان می دهند. به همین خاطر اگر حواس تان نباشد، خیلی زود کارتان با مشکلات اساسی رو به رو می شود. به همین خاطر بد نیست قبل از اینکه مشکلات زیادی برای تان در حوزه کارآفرینی پیش بیاید، کمی هم که شده رابطه تان با مشتریان را بهبود بخشید. اینطوری عملا خریداران قبلی را بدل به سفیران برندتان خواهید کرد. 

مطلب مرتبط: راهنمای گوگل ادز: میانبرهایی برای کسب نتایج بهتر

بهبود وضعیت سئو

بهبود وضعیت سئو

سئو یکی از غول های مهم در دنیای کسب و کار است که کمتر کسی بدان توجه جدی دارد. شاید یکی از دلایل این امر علاقه کارآفرینان برای پنهان سازی روند فعالیت در این حوزه باشد؛ چراکه کسی دقیقا نمی داند چطور باید در زمینه سئو برندش را متحول کند. بی شک همه بازاریاب ها استفاده از کلیدواژه های دقیق را در کانون توجه قرار می دهند، اما این امر به تنهایی کافی نیست. درست به همیت خاطر شما باید طرز متفاوتی از عملکرد در دنیای کسب و کار را در کانون توجه قرار دهید وگرنه کلاه تان پس معرکه خواهد بود. 

یک ایده متفاوت برای بهبود اوضاع سئو استفاده از گوگل ریویو است. همین که شما چنین سرویسی را برای کسب و کارتان فعال کرده باشید، به طور خودکار اوضاع تان را حسابی بهبود می بخشد. اینطوری فرصت بهتری برای تعامل با مخاطب هدف و جلب نظرش به کسب و کارتان خواهید داشت. به علاوه، الگوریتم گوگل نیز توجه بیشتری به شما نشان می دهد. خب مگر یک بازاریاب به غیر از توجه همزمان مشتریان و گوگل دیگر چه چیزی برای موفقیت لازم دارد؟ 

بهبود عملکرد در گوگل ریویو: گامی به سوی دریافت نظرات بیشتر

بهبود عملکرد در گوگل ریویو

حالا که با مزایای گوگل ریویو آشنا شدید، نوبتی هم باشد باید نگاهی به روش های افزایش نرخ دریافت نظرات داشته باشیم. خب شما که بدون نظرات مشتریان امکان استفاده از مزایای این سرویس را ندارید. پس بهتر است قبل از اینکه کارتان با چالش های اساسی رو به رو شود، فکری به حال این حوزه کنید. اینطوری کارتان خیلی بهتر خواهد شد. 

ما در این بخش به شما کمک می کنیم با استفاده از تکنیک های ساده و کاربردی به سوی عملکرد بهتر در گوگل ریویو بروید. این امر به شما برای تعامل سازنده با مخاطب تان کمک شایانی خواهد کرد. پس شش دانگ حواس تان را جمع کنید تا ماجراجویی مان را شروع کنیم.

برخورد صمیمی و همراه با دلسوزی: مشتریان دوست شما هستند!

برخورد صمیمی و همراه با دلسوزی

اولین نکته ای که برای تعامل بهتر با مخاطب باید مدنظر قرار دهید، تعامل صمیمی با آنهاست. خب شما قرار نیست رفتار سردی با مشتریان داشته و سپس انتظار واکنش های حیرت انگیز را داشته باشید. این مسئله ای است که بسیاری از اوقات کارآفرینان را با مشکلات زیادی رو به رو می سازد. درست به همین خاطر در دنیای امروز برخی از کارآفرینان فکر می کنند باید همیشه برخورد از بالا به پایینی با مشتریان داشته باشند.

ما در روزنامه فرصت امروز دنیای کسب و کار را دقیقا مثل یک جاده دوطرفه می دانیم. اگر در این مسیر رفتار خوبی با طرف مقابل نداشته باشید، بازخوردهای مناسبی دریافت نخواهید کرد. به همین خاطر اگر دوست دارید نظرات گوناگونی از سوی مشتریان در گوگل ریویو دریافت کنید، بد نیست کمی رفتارتان با آنها را مورد نقد و ارزیابی قرار دهید. 

معمولا برندهایی که رفتار دوستانه بهتری با مشتریان دارند، بیشتر مورد توجه آنها قرار می گیرند. این مسئله ای است که به شما برای تعامل سازنده با مخاطب کمک شایانی خواهد کرد. بنابراین اصلا نباید آن را دست کم بگیرید. کاری که شما در این میان باید انجام دهید، تلاش برای درگیر کردن مشتریان در داستان یا پشت پرده برندتان است. اینطوری فرصت بهتری برای تعامل با مخاطب هدف در دنیای کسب و کار خواهید داشت. یادتان باشد، در دنیای امروز کمتر برندی فرصت موفقیت بدون مشارکت جدی مشتریان را دارد. پس شما هم باید از همین الگو پیروی کنید. 

مطلب مرتبط: محبوب ترین کلیدواژه های کاربران در گوگل

ساده سازی دسترسی به گوگل ریویو: مشتریان کارهای سخت را دوست ندارند

ساده سازی دسترسی به گوگل ریویو

اگر دسترسی به صفحه گوگل ریویو و درج دیدگاه برای مشتریان بی نهایت سخت باشد، کمتر کسی حوصله اش را خواهد داشت. خب مگر یک برند چه شاهکاری برای مشتریان کرده که آنها باید هر طور شده کلی از وقت شان را پای درج دیدگاه شان بگذارند. این مسئله ای است که حتی درباره برندهای بی نهایت بزرگ نیز مصداق دارد. 

ما در روزنامه فرصت امروز معتقدیم کارآفرینان باید همیشه شرایط خرید یا حتی تعامل مشتریان با برندشان را ساده کنند. این امر به شما کمک می کند تا تعامل بسیار بهتری با مخاطب تان داشته و اوضاع را به سود خودتان پیش ببرید. 

یکی از ایده های خوب در این بخش استفاده از کدهای QR بر روی بسته بندی محصولات است. شما با استفاده از این کد امکان دعوت کاربران به صفحه درج دیدگاه در گوگل را خواهید داشت. به علاوه، شاید گاهی اوقات درخواست رو در رو از مشتریان نیز ایده خوبی باشد. 

اینطوری فرصت بسیار مناسبی برای اثرگذاری حرفه ای بر روی مخاطب تان خواهید داشت. این مسئله ای است که بسیاری از کارآفرینان اصلا بدان توجه نشان نمی دهند. درست به همین خاطر هیچ وقت بازخوردهای پرتعدادی دریافت نمی کنند. 

استفاده از صفحه فرود انگیزشی: کمی خلاقیت هیچ وقت بد نیست

استفاده از صفحه فرود انگیزشی

اگر شما قصد تعامل با مخاطب تان در دنیای کسب و کار را دارید، نباید همیشه خیلی خشک یا کلیشه ای برخورد کنید. گاهی اوقات استفاده از صفحات فرود خلاقانه کارتان را بی نهایت ساده تر خواهد کرد. بی شک هر برندی که فعالیت تبلیغاتی در گوگل داشته باشد، خیلی خوب با مفهوم صفحه فرود آشنایی دارد. این صورت بندی به شما برای تعامل بهتر با مخاطب هدف کمک خواهد کرد. درست به همین خاطر ما در دنیای کسب و کار همیشه تعامل با مخاطب در این میان را ضروری می دانیم. 

بی شک روش های تکراری و کلیشه ای بی نهایت زیادی برای ساماندهی صفحه فرود دم دست همه کارآفرینان قرار دارد. نکته کلیدی در این میان تلاش برای طراحی این صفحه به طور متفاوت است. مثلا بد نیست با جملات انگیزشی از مشتریان بخواهید نظرشان درباره برند را در گوگل ثبت کنند. 

یکی از مثال های جالب درباره ترغیب مشتریان به درج نظر در گوگل مربوط به برند نایک است. این برند با عبارت نوستالژیک «فقط انجامش بده» سال های سال در کانون توجه مشتریان قرار دارد. آنها برای ترغیب خریداران به درج نظر از همین عبارت استفاده می کنند. اینطوری مشتری انگیزه مضاعفی برای درج نظرش پیدا کرده و دیگر بهانه گیر نخواهد بود. 

یادتان باشد، هر چالشی در این دنیا بی نهایت راهکار دارد، اما فقط برخی از راهکارها خلاقانه محسوب می شود. درست به همین خاطر ما در روزنامه فرصت امروز معتقدیم کسب و کارها برای تعامل با مخاطب هدف چاره ای به غیر از خلاقیت ندارند. البته در میانه خلاقیت تان نباید به مشتریان رشوه دهید. منظور ما پرداخت هزینه در ازای درج نظر از سوی مشتریان است؛ چراکه گوگل این کار را کاملا مردود می داند. هدف گوگل ایجاد فضایی است که مشتریان به طور ارادی و بدون اجبار یا حتی دریافت پول نظرات شان را بیان کنند. خب وقتی یک مشتری برای درج دیدگاه از برند موردنظر پول دریافت کند، دیگر ماهیت انتقادی در نظرات نخواهد بود. 

مطلب مرتبط: تبلیغات در گوگل مپ؛ مروری بر مهمترین مزایا

هماهنگی با تیم خدمات مشتری: گزینه ای کلیدی

هماهنگی با تیم خدمات مشتری

اگر شما در دنیای کسب و کار به دنبال اثرگذاری بهینه بر روی مخاطب تان باشید، هیچ چاره ای به غیر از ایجاد هماهنگی کامل در برندتان نخواهید داشت. شما بدون یک جریان کاملا هماهنگ در شرکت مثل تیم فوتبالی خواهید بود که هر کسی در آن ساز خودش را می زند. درست به همین خاطر ما در روزنامه فرصت امروز معتقدیم کارآفرینان باید جهت گیری متفاوتی در دنیای کسب و کار داشته باشند. این امر به شما کمک می کند تا جهت گیری تان در دنیای کسب و کار را به طور موثری صورت بندی کنید. 

ماموریت شما در این بخش تقریبا روشن است. اول از همه باید از وجود تیم خدمات مشتری در برندتان مطمئن شوید. این امر در راستای اثرگذاری بهتر بر روی مشتریان صورت می گیرد. در وهله بعد باید از آنها بخواهید تا از مشتریان برای بیان نظرات شان دعوت به عمل بیاورند. 

خب این روزها برخی از مشتریان حتی نسبت به ایجاد چنین مجرای ارتباطی میان برندها و خودشان خبر ندارند. بنابراین تیم خدمات مشتری باید این مسئله را با مشتریان در میان بگذارد. درست به همین خاطر شما نمی توانید بدون توجه به مشتریان این مسئله را دنبال کنید. 

یادتان باشد، در دنیای کسب و کار بسیاری از کارآفرینان فکر می کنند بهترین الگوی کارآفرینی را دارند. در این میان معیار اصلی برای سنجش کیفیت کار تیم ها همین مسئله عملکرد تیم خدمات مشتری است. اگر تیم شما در این میان عملکرد خوبی نداشته باشد، خیلی زود مشکلات تان دوچندان خواهد شد. پس بهتر است قبل از اینکه دردسرهای فراوان از راه برسد، تیم موردنظر را نسبت به وظایفش توجیه کنید. این امر به شما برای تعامل بهتر با مخاطب به شما کمک شایانی خواهد کرد. ماجرا جالب شد، نه؟

افزودن لینک گوگل ریویو در اپ یا سایت برند: رفتار حرفه ای با مشتریان

افزودن لینک گوگل ریویو در اپ یا سایت برند

وقتی شما لینک های زیادی در ارتباط با سرویس های گوگل در سایت یا اپ برندتان داشته باشید، جلوه ای بی نهایت حرفه ای تر میان آنها خواهید یافت. این مسئله ای است که به شما برای تعامل با مخاطب کمک می کند، بنابراین اصلا نباید کسب و کارتان را از این مسئله مهم و کلیدی محروم سازید. نکته مهم در این میان تلاش برای اثرگذاری حرفه ای بر روی مخاطب در دنیای کسب و کار است. خب اگر قرار باشد شما فقط دلخوش به تکنیک های قبلی ما باشید، احتمالا یکجا دیگر از تلاش مداوم خسته خواهید شد. درست در چنین شرایطی است که سرمایه گذاری بر روی سایت یا اپ رسمی تان جواب می دهد.

مشتریان معمولا بیشتر تعامل شان را با استفاده از سایت یا اپ برندها انجام می دهند. به همین خاطر اگر شما لینکی در این فضا درج کنید، خیلی زود دیده می شود. البته درباره گوگل ریویو بهتر است از یک باکس با طراحی گرافیکی مناسب استفاده کنید. این امر به شما فرصت تعامل بهتر با مخاطب تان را داده و اوضاع را به سودتان تغییر خواهد داد. درست به همین خاطر ما در روزنامه فرصت امروز معتقدیم کارآفرینان باید همیشه به دنبال استفاده از جلوه های بصری مناسب باشند. 

مشتریان اغلب اوقات تصمیمات شان را با توجه به محرک های دیداری می گیرند. به همین خاطر اگر دوست دارید بازخوردهای بسیار متنوع و زیادی از سوی مشتریان دریافت کنید، باید لینک مربوط به گوگل ریویو را در زیباترین حالت ممکن پیش روی آنها قرار دهید. این امر به شما برای اثرگذاری حرفه ای بر روی مخاطب کمک کرده و کارتان را نیز بی نهایت ساده می سازد. 

مطلب مرتبط: بازاریابی با ابزار کلیدواژه گوگل همراه با تکنیک های طلایی

استقبال مشابه از نظرات مثبت و منفی: جایی برای نقد بگذارید

استقبال مشابه از نظرات مثبت و منفی

بازخوردهای دریافتی از سوی مشتریان در قالب دیدگاه در گوگل ریویو همیشه مثبت نیست. خب وقتی شما همیشه نظرات مثبت از سوی مشتری دریافت کنید، کارتان خیلی ساده می شود، اما ماجرا از جایی حساس خواهد شد که شما فقط نظرات مثبت دریافت نکنید. آن وقت اوضاع‎تان برای اثرگذاری بر روی مخاطب بی نهایت سخت و دشوار می شود. 

برخی از کارآفرینان فکر می کنند باید حتما جواب نظرات منفی را به تندترین حالت ممکن دهند. خب این امر مثل ریختن بنزین روی آتشی است که حسابی شعله ور شده است. با این کار شما فقط عصبانیت مشتریان را دوچندان کرده و اعتماد میان آنها را خدشه دار می کنید. پس اصلا نباید سراغ چنین واکنش های عجیبی بروید. در عوض یک رویکرد تعاملی ایده بهتری خواهد بود. 

خوشبختانه در گوگل ریویو هیچ برندی امکان حذف دیدگاه مشتریان به سادگی را ندارند. این یعنی شما نمی توانید صورت مسئله را پاک کنید، بنابراین باید نحوه تعامل تان با مشتریان را تغییر داده و آن را بر مدار یک رویکرد مشترک سامان دهید. اینطوری فرصت بسیار بهتری برای تعامل با مخاطب هدف تان خواهید داشت. ماجرا جالب شد، نه؟

ما در روزنامه فرصت امروز همیشه نسبت به استفاده از پتانسیل نظرات منفی حساس هستیم. خب این نظرات در واقع نقطه ضعف برند شما را نشان می دهد. بنابراین باید از آن برای بهبود اوضاع استفاده کرده و همیشه جایگاه تان در بازار را بهبود بخشید. بی شک پاک کردن صورت مسئله همیشه بهترین روش نیست. بنابراین شما گاهی اوقات نیاز به استفاده از رویکرد بهتری دارید. اگر نظر ما را بخواهید، بهتر است مشکل مشتریان را به طور خصوصی تر نیز پیگیری کنید. این امر به شما کمک خواهد کرد تا این مسئله را به طور کاملا ریشه ای حل کنید. نکته جالب اینکه معمولا چنین نظرانی پس از مدت زمانی بدل به بازخوردهای مثبت می شود. این یعنی برند شما توانسته یک مشتری کاملا ناراضی را بدل به راضی ترین مشتری دنیا کند. خب این عملکرد شما در میان مشتریان دیگر نیز بازخورد خواهد داشت، بنابراین به ساده ترین شکل ممکن می توانید انتظار افزایش تعداد مشتریان و همچنین بازخوردهای مثبت در گوگل را داشته باشید. 

یادتان باشد، هیچ برندی در دنیای امروز بی عیب و نقص نیست. درست به همین خاطر اگر دوست دارید در میان مشتریان جایگاه خوبی داشته باشید، بد نیست هرچند وقت یکبار سراغ کامنت های منفی درباره کسب و کارتان بروید. این امر به شما فرصت خوبی برای رسیدگی به نظرات و اصلاح شیوه عملکرد برندتان می دهد. خب راستش را بخواهید، کارآفرینان معمولا تا مجبور نباشند، تغییری در روند کارشان ایجاد نمی کنند. به همین خاطر بد نیست از این عامل به عنوان اجباری برای آپدیت روش های مدیریت کسب و کار استفاده کنید. اینطوری نتیجه بهتری در نهایت امر در انتظارتان خواهد بود. پس منتظر چه هستید؟ همین حالا دست به کار شده و در کنار نظرات مثبت، به دیدگاه های منفی درباره برندتان نیز توجه نشان دهید. این امر در بلندمدت از برندتان یک کسب و کار بی نهایت پیشرو در نگاه مشتریان خواهد ساخت.

سخن پایانی

مهمترین مزایا و شیوه های ترغیب مخاطب به درج دیدگاه بیشتر در گوگل ریویو

گوگل خدمات بسیاری زیادی در رابطه با کسب و کارهای آنلاین یا خرید آنلاین دارد. شاید یکی از مهمترین خدمات در این میان مربوط به گوگل ریویو باشد. این فضا به مشتریان فرصت اظهارنظر واقعی و بدون تعارف درباره برندها را می دهد. شاید به همین خاطر الگوریتم گوگل در رتبه بندی سئو سایت ها به این مسئله توجه زیادی نشان می دهد. خب وقتی مشتریان از محصولات و عملکرد یک برند راضی باشند، یعنی در واقع آن برند را دوست دارند. پس طبیعی است گوگل لینک های مربوط به آن را بالاتر از بقیه نشان دهد. 

مطلب مرتبط: تازه ترین ترندهای گوگل ادز: راهنمایی برای بازاریابی بهتر

ما در این مقاله سعی کردیم برخی از مهمترین مزایا و همچنین شیوه های ترغیب مخاطب به درج دیدگاه بیشتر در گوگل ریویو را با شما در میان بگذاریم. حالا شما آمادگی لازم برای ورود به مرحله اجرای استراتژی مورد بحث را دارید. پس منتظر چه هستید؟ همین حالا دست به کار شده و اوضاع را به سود خودتان تغییر دهید. هرجا هم نیاز به کمک داشتید، می توانید روی ما حساب کنید. 

منابع:

https://www.socialpilot.co

https://thriveagency.com

برچسب ها : اصول کسب و کار
لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/cANp4qfM
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
خرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهخرید از چینخرید فالوور فیکدوره رایگان Network+MEXCتبلیغات در گوگلقصه صوتیریل جرثقیلخرید لایک اینستاگرامواردات و صادرات تجارتگرامچاپ فوری کاتالوگ حرفه ای و ارزانکمک به خیریهسریال ازازیللوازم یدکی تویوتاگالری مانتوریفرال مارکتینگ چیست؟محاسبه قیمت طلاماشین ظرفشویی بوشآژانس تبلیغاتیتعمیرگاه فیکس تکنیکتور سنگاپورتولید کننده پالت پلاستیکیهارد باکستالار ختمبهترین آزمون ساز آنلایننرم افزار ارسال صورتحساب الکترونیکیقرص لاغری پلاتینirspeedyیاراپلاس پلتفرم تبلیغات در تلگرام و اینستاگرامگیفت کارت استیم اوکراینمحصول ارگانیکبهترین وکیل شیرازخرید سی پی کالاف دیوتی موبایلقیمت ملک در قبرس شمالیچوب پلاستضد یخ پارس سهندخرید آیفون 15 پرو مکسمشاور مالیاتیقیمت تترمشاوره منابع انسانیخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختاکستریم VXدانلود آهنگ جدیدلمبهخرید جم فری فایرتخت خواب دو نفره
تبلیغات
  • تبلیغات بنری : 09031706847 (واتس آپ)
  • رپرتاژ و بک لینک: 09945612833

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه