تولید محتوا به اقدامی ضروری حتی برای برندهای ورزشی تبدیل شده است. در این رابطه باشگاه بارسلونا که اخیرا مستند آنها در رابطه با زندگی روزمره بازیکن ها از شبکه نتفلیکس در حال پخش است، اعلام کرده است که تولید بعدی آنها در زمینه انیمیشن خواهد بود. درواقع تیم مدیریتی این باشگاه، تنها به نسل حال حاضر توجه نداشته و با قرار دادن خبر رسمی تولید انیمیشنی به نام استعدادیاب ها و با همکاری برند سونی، مخاطب آینده را نیز مورد توجه قرار داده است.
این انیمیشن که یک مجموعه کارتونی است، داستان یک تیم استعدادیاب را روایت می کند که به نمایندگی از باشگاه بارسلونا، به کشورهای مختلف جهان سفر کرده و با شیوه هایی جذاب، کودکان بااستعداد را برای معرفی به باشگاه انتخاب می کنند. در تریلر رسمی این مجموعه، تیم مذکور از سه نفر تشکیل شده است که شامل یک نوجوان، یک خرس بزرگ و یک گربه کوچک است.
به عقیده بسیاری این تنوع در شخصیت ها باعث می شود تا جذابیت کار افزایشی چشمگیر را پیدا کند. کارگردانی آن نیز برعهده خورخه بلانکو قرار دارد که کارگردانی باتجربه و پرافتخار در کشور اسپانیا محسوب می شود، با این حال هنوز مشخص نیست که این سریال، چند فصل خواهد بود. باید دید که این انیمیشن سریالی، تا چه اندازه می تواند موفقیت آمیز باشد و با چه واکنشی از سوی سایر باشگاه ها همراه است. تحت این شرایط حتی ممکن است شاهد ساخت چنین مواردی از سوی سایر باشگاه های مطرح جهان نیز باشیم که بدون شک خبری خوشحال کننده برای نسل جوان خواهد بود.
درواقع این سریال قرار است تا شیوه کار مدرسه فوتبال لاماسیا به عنوان بزرگترین مرکز پرورش استعدادهای فوتبالی شرح داده شود که می تواند باعث شود که حتی افرادی با رده سنی بالاتر نیز این مجموعه را دنبال کنند. درواقع باشگاه بارسلونا با این اقدام خود نشان داده است که تلاش دارد تا نظر کودکان را به سمت خود جلب کرده و افراد را به حضور در لاماسیا تشویق کند.