یکشنبه, ۲ دی(۱۰) ۱۴۰۳ / Sun, 22 Dec(12) 2024 /
           
فرصت امروز

محتوا یکی از گران ترین دارایی هایی است که هر کسب و کاری روانه بازار می کند. بسیاری از برندها فکر می کنند همین که هزینه های تولید محتوا را به هر قیمتی پایین بیاورند، دیگر نگرانی در این رابطه وجود نخواهد داشت. اگر شما هم این طور فکر می کنید، باید بگوییم سخت در اشتباه هستید؛ چراکه محتوای کم هزینه نه تنها شما را با چالش های تازه ای رو به رو می کند، بلکه راهبردی کاملا موقتی است. خب اگر مشتری را سراغ دارید که به محتوای ارزان و کاملا بی کیفیت روی خوش نشان می دهد، ما را هم بی خبر نگذارید. 

یکی از ایده های کاربردی که در طول سال های اخیر سر و صدای زیادی به پا کرده، بحث افزایش کارایی در فرآیند تولید محتواست. فرض بر این است که معمولا تیم های بازاریابی یا حتی کارآفرینان ذهنیت درستی در رابطه با تولید محتوا ندارند. درست به همین خاطر همیشه با مشکلات اساسی برای تولید محتوا رو به رو می شوند. شاید در ظاهر هیچ ایرادی در کار این دسته از افراد پیدا نشود، اما به مرور زمان اثرگذاری محتوا کمتر و کمتر خواهد شد. تا جایی که دیگر تیم بازاریابی توان جذب سرمایه برای تولید محتوا را نخواهد داشت. این مسئله ای است که خیلی از بازاریاب ها به طور مداوم با آن رو به رو می شوند. 

ما در روزنامه فرصت امروز معتقدیم ارزیابی انتقادی فرآیند تولید محتوا در هر برندی یک امر ضروری است. خب شما بدون تمرکز بر روی این فرآیند هیچ وقت فرصت اثرگذاری لازم بر روی مخاطب را پیدا نمی کنید. چه بسا سال های سال به صورت اشتباه و بدون توجه به سلیقه واقعی مخاطب هدف تان درگیر فرآیند تولید محتوا بوده اید. خب از قدیم گفته اند جلوی ضرر را از هر جا بگیرید، منفعت است. ما در این مقاله قصد داریم دقیقا چنین کاری به همراه شما انجام دهید. 

اگر فرآیند تولید محتوای تان هزینه بی نهایت زیادی دارد و در عین حال اثرگذاری لازم را به همراه نمی آورد، این مقاله کاملا مخصوص شماست. شما در این مقاله یاد می گیرید چطور از تکنیک های مختلف که امتحان شان را پس داده اند برای تولید بهتر محتوا استفاده کنید. اگر دوست دارید فرآیند کارآمدی از نظر تولید محتوا داشته باشید، بد نیست در ادامه با ما همراه شوید. این امر به شما کمک خواهد کرد تا اثرگذاری بهتری بر روی مخاطب تان داشته باشید. پس منتظر چه هستید؟ همین حالا شال و کلاه کنید تا ماجراجویی مان را شروع کنیم. 

تولید محتوای کارآمد دقیقا چیست؟

تولید محتوای کارآمد دقیقا چیست؟

وقتی درباره تولید محتوا به شیوه ای کارآمد صحبت می کنیم، در واقع به استراتژی کلی بازاریابی یک برند اشاره داریم. بسیاری از کسب و کارها برای اینکه اثرگذاری خوبی بر روی مخاطب شان داشته باشند، دائما نیاز به استفاده از بودجه های کلان و استخدام بازاریاب های بیشتر دارند. این در حالی است که خیلی وقت ها بودجه تیم بازاریابی آنطور که فکر می کنیم، کلان نیست. به همین خاطر شما باید ارزیابی انتقادی درباره نحوه برنامه ریزی تان داشته باشید. 

تولید محتوای کارآمد به شما کمک می کند علاوه بر مدیریت هزینه ها، الگوهای بهتری برای تولید محتوا طراحی کنید. اینطوری هم خودتان فرآیند ساده تری از نظر تولید محتوا خواهید داشت، هم دیگر لازم نیست دائما نگران وضعیت مخاطب هدف تان باشید. خب مشاهده بی توجهی مخاطب به محتوای تولیدی یک برند شاید بدترین تجربه دنیا برای بازاریاب ها باشد. البته شما لازم نیست در این رابطه خیلی نگران باشید؛ چراکه ما اینجا هستیم تا به اتفاق هم مشکل مورد نظر را حل کنیم. 

مطلب مرتبط: چطور مخاطب را به تولید محتوا ترغیب کنیم؟

تولید محتوای کارآمد: یک نقشه راه

تولید محتوای کارآمد

حالا که در قالب یک مقدمه مفصل درباره کارآمدی فرآیند تولید محتوا حرف زدیم، نوبتی هم باشد باید به راهکارایی برای اجرای درست این فرآیند اشاره کنیم. خب شما که تا اینجا نیامده اید که صرفا برخی توصیه های پایه ای درباره تولید محتوا را بشنوید. تقریبا همه بازاریاب های دنیا در فرآیند تولید محتوا برای خودشان ادعا یا حتی سبک خاصی دارند. اینجا وضعیت دقیقا مثل تفاوت سلیقه رهبران ارکستر در هدایت نوازندگان است. البته کار شما چندان ربطی به سلیقه شخصی تان ندارد؛ چراکه باید از یکسو حواس تان به نیازها و خواسته های مشتریان باشد و از سوی دیگر کارتان را به ساده ترین شکل ممکن پیش ببرید. بنابراین شما محدودیت های زیادی در پیش روی تان خواهید داشت. 

ما در ادامه سعی می کنیم برخی از مهمترین نکات در رابطه با طراحی یک فرآیند کارآمد برای تولید محتوا را به اتفاق شما مرور کنیم. این امر به شما کمک خواهد کرد تا اثرگذاری بهتری بر روی مخاطب تان داشته و خیال تان بابت یکی از مسائل بی نهایت کلیدی در زمینه بازاریابی راحت شود. خب اجازه دهید بدون مقدمه چینی بیشتر برویم سراغ تکنیک های مورد بحث مان.

طراحی فرآیندی یکسان و پابرجا

طراحی فرآیندی یکسان و پابرجا

بازاریابی با استفاده از سلیقه شخصی یا حتی فرآیندهای تازه در هر نوبت کار ساده ای نیست. بسیاری از بازاریاب ها در این میان خیلی زود انگیزه شان را از دست می دهند. این در حالی است که ظاهرا باید فرآیند تولید محتوا با شیوه های متفاوت برای هر کمپین کمی جذاب به نظر برسد. پس اجازه دهید کمی بحث مان را بیشتر باز کنیم. وقتی شما هر بار نیاز به طراحی یا دنبال کردن یک فرآیند تازه برای تولید محتوا باشید، به مرور زمان تمام انگیزه تان در این میان از بین می رود. خب یک بازاریاب در طول روز کارهای بی نهایت متفاوتی دارد و باید به هزار تا مدیر مختلف جواب پس دهد. بنابراین دیگر زمانی برای اختصاص به حوزه های دیگر باقی نخواهد ماند. 

ایده طلایی ما در این بخش تلاش برای طراحی یک فرآیند مشخص به منظور ایده‎یابی و سپس تولید محتواست. این برنامه باید به طور دقیق طراحی شده و در اختیار تمام اعضای تیم بازاریابی قرار گیرد. فقط در این صورت شما فرصتی برای اثرگذاری بر روی مخاطب تان خواهید داشت. 

بازاریاب ها به طور معمول دنبال ساده ترین راه‎های ممکن برای انجام کارهای خود هستند. تعجب نکنید، این نکته در میان همه انسان ها مشترک است. وگرنه هر کسی که قصد تولید خودرو را داشت، دوباره از اول چرخ یا حتی موتور بنزینی را اختراع می کرد!

نکته کلیدی در این میان تلاش برای همفکری با اعضای تیم بازاریابی برای طراحی یک برنامه تا حد امکان جامع است. خب شما که نسبت به ذهنیت یا حتی ایده های هر بازاریاب خبر ندارید. بنابراین باید از آنها برای بیان نقطه نظرات شان درخواست های اصولی مطرح کنید. اینطوری کارتان در زمینه طراحی برنامه دقیق تر پیش می رود. 

مطلب مرتبط: تولید محتوای سایت با سرعت 2 برابر

فراموش نکنید، یک برنامه یا فرآیند تولید محتوا باید صفر تا صد ماجرا را پوشش دهد. پس بهتر است در اولین گام فرآیند طراحی کمپین بازاریابی را در نظر بگیرید. شما باید به عنوان طراح برنامه بازاریابی تمام نیازهای یک بازاریاب در فرآیند مورد نظر را پوشش دهید. اینطوری کارتان برای اثرگذاری بر روی مخاطب بی نهایت ساده تر خواهد شد. 

بعد از اینکه برنامه تان آماده شد، لازم نیست با عجله آن را روانه بازار کنید. در عوض می توانید کمی بیشتر روی آن فکر کرده یا حتی با همکاران تان درباره‎اش بحث کنید. این بحث ها شاید زمان زیادی از شما بگیرد، اما اثرگذاری محتوا را به طور قابل ملاحظه ای افزایش خواهد داد. پس به جای اینکه کار را حسابی به خودتان سخت بگیرید، بد نیست از همین ابتدا به فکر همفکری و استفاده از نظرات دیگران باشید. خب هرچه باشد، یک دست که صدا ندارد!

استفاده از داستان مشتریان

استفاده از داستان مشتریان

برندها همیشه برای خودشان داستان های جذابی درباره سرگذشت شان دارند. این در حالی است که خیلی وقت ها برندها نباید در کانون توجه قرار گیرند. همه ما به عنوان مشتری ذهن مان پر از داستان هایی است که برندها برای مان سرهم کرده اند. شما را نمی دانم، اما من گاهی اوقات سرم از شدت عجیب بودن این داستان ها درد می گیرد. به علاوه، مردم دیگر دوست ندارند خیلی درباره برندها با جزییات مطلب بشنوند. شاید خیال کنید این امر به معنای پایان راه بازاریابی خواهد بود. خب در این صورت باید کمی خوشحال تان کنیم؛ چراکه دنیا به آخر نرسیده است. در عوض این شما هستید که می توانید ماجرا را به طور کامل تغییر دهید. یک ایده خوب در این میان تمرکز بر روی مشتریان برند است. مگر نه اینکه مشتریان مهمترین سرمایه شما در دنیای کسب و کار هستند؟

خیلی از بازاریاب ها مشتریان را فقط به چشم مخاطب منفعل در جریان بازاریابی مورد توجه قرار می دهند. این در حالی است که شما باید ذهنیت دقیق تری نسبت به این موضوع داشته باشید. این روزها مشتریان در دنیای دیجیتال علاقه زیادی برای تعامل با برندها دارند. پس بد نیست در راستای داستان سرایی نیم نگاهی هم به آنها داشته باشید. این امر به شما فرصت بسیار خوبی برای اثرگذاری بر روی مخاطب با داستان های خودشان می دهد. 

اجازه دهید در این بخش از یک مثل جذاب استفاده کنیم. معمولا برند نایک بر روی داستان قهرمان های بزرگ ورزشی متمرکز می شود. با این حال فرآیند مورد نظر تنها کاری نیست که این برند به خوبی انجام می دهد. خیلی وقت ها نایک روی داستان ورزشکاران آماتور و کمتر شناخته شده زوم می کند. این امر نه تنها تازگی زیادی برای مشتریان دارد، بلکه هویت نایک را نیز به طور حیرت انگیزی توسعه می دهد. به همین خاطر ما در روزنامه فرصت امروز استفاده از داستان مشتریان را امری ضروری می دانیم.

یادتان باشد، شما به عنوان بازاریاب باید داستان مشتریان تان را بدل به یک سوژه سینمایی کنید. البته قرار نیست آن را به طور کامل تغییر دهید، بلکه در عوض فقط ایده هایی برای جذابیت بیشتر در نگاه دیگران بدان اضافه کنید. فراموش نکنید، اصل داستان باید دست نخورده باقی بماند. پس تغییرات اساسی را همین الان فراموش کنید. 

اگر فرصت و مهارت تولید ویدئو را دارید، بد نیست سراغ بازاریابی ویدئویی نیز بروید. خب امروزه بازاریابی ویدئویی یکی از مهمترین فرمت ها برای اثرگذاری بر روی مخاطب محسوب می شود که اتفاقا بی نهایت جذاب است. پس هرگز نباید فرصت را در این راستا از دست بدهید. به علاوه، شما می توانید کارتان را به بهترین شکل ممکن در این رابطه انجام داده و بازخوردهای خوبی نیز از سوی مشتریان تان بگیرید. 

شاید در ابتدا ایده روشنی درباره شروع استفاده از داستان مشتریان تان نداشته باشید. خب در این صورت بد نیست یک راست سراغ مشتریان وفادار برند بروید. هرچه باشد، آنها وفاداری بیشتری به برند شما داشته و تمایل شان برای مطرح کردن داستان شان بیشتر است. اشتباه مهلکی که برخی از بازاریاب ها در این رابطه انجام می دهند، تلاش برای استفاده از داستان های تخیلی است. این یعنی خودشان را جای یک مشتری ایده آل قرار داده و داستانی از زبان او روایت می کنند. این امر نه تنها مشکلات زیادی برای کارآفرینان به همراه خواهد داشت، بلکه در نهایت دست شان نیز برای مشتریان رو می شود. آن وقت دیگر کمتر مشتری در دنیا انگیزه کافی برای تعامل با آنها را خواهد داشت. 

مطلب مرتبط: 10 راه برای شروع تولید محتوای خلاقانه

پیش بینی پذیری فرآیندها را بیشتر کنید

پیش بینی پذیری فرآیندها را بیشتر کنید

انسان ها معمولا در پیش بینی دقیق رویدادها کمی بد عمل می کنند. هرچه ماهیت رویدادها تخصصی تر شود، توانایی پیش بینی افراد نیز کاهش خواهد یافت. این امر در حوزه بازاریابی معمولا یکی از دلایل اصلی سقوط آزاد کمپین های بازاریابی محسوب می شود. به همین خاطر ما در روزنامه فرصت امروز معتقدیم بازاریاب ها در زمینه طراحی فرآیند تولید محتوا باید کاملا شفاف عمل کنند. این امر موجب اثرگذاری بهتر بر روی مخاطب و صدالبته تولید محتوا با دردسرهای کمتر می شود. 

وقتی درباره پیش بینی پذیری حرف می زنیم، اول از همه باید نگرش سند اصلی کارایی محتوا به طور همه فهم را مدنظر قرار دهید. شما قرار نیست مثل تولستوی یک رمان پیچیده و چندوجهی بنویسید. کارتان مثل فیلسوف ها هم نیست تا ایده های تان را به سخت ترین زبان ممکن بیان کنید. در عوض باید هر حرفی را به ساده ترین شکل ممکن بیان کرده و نگران هیچ چیز دیگری هم نباشید. 

فراموش نکنید، در دنیای امروز سادگی یکی از مهمترین المان هایی است که هر کارآفرینی بدان علاقه دارد. این مسئله درباره مشتریان نیز مصداق دارد. اصلا مینیمالیسم به عنوان یک سبک زندگی ریشه در همین مسئله دارد. بنابراین بد نیست شما در مسیرتان کمی هم که شده به این نکته کلیدی توجه نشان دهید. این طوری کارتان ساده تر از هر زمان دیگری دنبال خواهد شد. 

یادتان نرود، شما به عنوان بازاریاب باید ارتباط خوبی با همکاران تان داشته باشید. پس اگر کمپین های شما موجب بی توجهی مخاطب می شود، ایراد کارتان اساسی تر از این حرف هاست. بهتر است قبل از اینکه اوضاع خیلی برای تان پیچیده یا سخت شود، به فکر استفاده از راهکارهای متفاوت باشید. این امر به شما فرصت خوبی برای تعامل و اثرگذاری بر روی مخاطب تان خواهد داد. پس منتظر چه هستید؟ همین حالا دست به کار شده و یکبار برای همیشه با متن های سخت خداحافظی کنید.

اگر اولین بار است برنامه بازاریابی در برندتان طراحی می کنید، بد نیست همیشه در دسترس همکاران تان باشید. این امر به شما کمک خواهد کرد تا فرآیند همکاری میان شما و سایر بازاریاب ها ساده تر دنبال شود. خب بسیاری از بازاریاب ها برای دنبال کردن برنامه شما همیشه سوالات تازه ای خواهند داشت. حالا اگر شما یکهو ناپدید شوید، اوضاع حسابی سخت و پیچیده می شود. بنابراین بد نیست همیشه حضوری پررنگ در کنار تیم بازاریابی داشته باشید. 

هرچه برنامه بازاریابی شما برای سایر همکاران قابل پیش بینی‎تر باشد، آنها در مقام اجرا عملکرد بهتری خواهند داشت. این مسئله موجب اثرگذاری بهتر بر روی مخاطب هدف شده و فرآیند تولید محتوا را نیز ساده می کند. پس سعی کنید طوری فرآیندها را توضیح دهید که با همان بار اول مشاهده به خوبی در ذهن بازاریاب ها باقی بماند. اینطوری شما کار بی نهایت ساده تری برای تعامل سازنده با مخاطب تان خواهید داشت.

یادتان نرود، شما به عنوان بازاریاب مسئولیت و تعهدات روشنی دارید. هرچه بیان تعهدات برای همکاران تان دقیق تر باشد، آنها فرصت همکاری و کمک بیشتری به شما خواهند داشت. اگر دقت کرده باشید، خیلی وقت ها بازاریاب ها از تنهایی در مسیر تولید محتوا شاکی هستند. خب دلیل این امر دیوارهای نامرئی است که خود آنها دورشان می کشند. وظیفه اصلی شما در این میان خراب کردن چنین دیوارهایی و بهبود اوضاع با تعاملات مستقیم است. اینطوری شانس و فرصت بسیار بهتری برای اثرگذاری بر روی مخاطب تان خواهید داشت. 

مطلب مرتبط: 7 ایده طلایی تولید محتوا برای کسب و کارها

استفاده از المان های بصری در توضیح مراحل

استفاده از المان های بصری در توضیح مراحل

تولید محتوا مراحل مختلفی دارد که هر بازاریابی کمابیش آن را رعایت می کند. شما در برنامه تان باید مراحل مورد نظر را به طور دقیق توضیح دهید تا بازاریاب ها در هیچ گامی از فرآیند تولید محتوا دچار سردرگمی نشوند. این مسئله به طور ویژه ای وقتی قصد همکاری با بازاریاب های تازه کار را دارید، به کمک‎تان خواهد آمد. یادتان باشد، ما در روزنامه فرصت امروز همیشه طرفدار استفاده از المان های بصری هستیم؛ چراکه ماندگاری بسیار بهتری در ذهن آدم ها داشته و کار را بی نهایت ساده تر می سازد. به همین خاطر بد نیست در جست وجوی تان برای اثرگذاری بر روی مخاطب هدف کمی هم که شده از المان های بصری سود ببرید. 

برخی از بازاریاب ها خیال می کنند استفاده از محتوای دیداری فقط در تعامل با مشتریان معنا پیدا می کند. خب وقتی پای طراحی برنامه کارآمد تولید محتوا باشد، باید تعامل میان بازاریاب ها را نیز در کانون توجه قرار دهید. ماموریت شما در این بخش ویرایش برنامه بازاریابی برند و اضافه کردن المان های دیداری تا حد امکان است. مثلا در توضیح هر مرحله تا حد امکان از المان های دیداری نیز سود ببرید. این امر به شما فرصت خوبی برای اثرگذاری بر روی مخاطب هدف خواهد داد. پس بهتر است از همین حالا به فکر بهبود شرایط تان در این رابطه باشید. 

همانطور که عکس و ویدئو اثرگذاری بهتری بر روی مشتریان دارد، بازاریاب ها نیز با استفاده از آن منظور یکدیگر را بهتر متوجه خواهند شد. به همین خاطر شما باید همیشه این نکته اساسی را در کانون توجه قرار دهید. البته استفاده از ویدئو در این میان چندان امکان پذیر نیست. 

در عوض می توانید تا جای ممکن بر روی نمودارها و جدول ها حساب باز کنید. اینطوری کارتان خیلی ساده تر مدیریت خواهد شد. پس منتظر چه هستید؟ همین حالا دست به کار شده و اوضاع را به سود خودتان تغییر دهید. 

محدودسازی ساعت های کار بر روی پروژه

محدودسازی ساعت های کار بر روی پروژه

اضافه کاری یکی از بخش های جدایی ناپذیر زندگی هر بازاریابی است. خب همیشه محدودیت های زمانی بر روی کار بازاریاب ها سایه انداخته و موجب استرس بیشتر می شود. بسیاری از بازاریاب ها در طول زمان به کار طولانی عادت می کنند. البته این به معنای مفیدبودن چنین برنامه ای نیست؛ چراکه فرآیند اثرگذاری بر روی مخاطب را به طور قابل ملاحظه ای تحت تاثیر قرار می دهد. در عوض شما باید طوری رفتار کنید که همیشه اندکی زمان برای تعامل بهتر با مخاطب تان داشته باشید. این مسئله ای است که گاهی اوقات مورد بی توجهی بازاریاب ها قرار می گیرد. به همین خاطر ما در این بخش تاکید بسیار اساسی روی آن داریم. نکته ای که در این میان باید همیشه مورد توجه شما قرار گیرد، مسئله مربوط به داشتن انگیزه و انرژی کافی است. خب بازاریابی که روزی 16 ساعت کار می کند، دیگر انگیزه و توانی برای ایده‎ پردازی نخواهد داشت. پس بهتر است قبل از اینکه دوباره سراغ ساعت های طولانی کار بروید، کمی جدی تر درباره‎اش فکر کنید؛ چراکه ممکن است ذهنیت‎تان نسبت به این مسئله را به طور کامل تغییر دهد. 

ما در روزنامه فرصت امروز همیشه کار بیشتر را نشانه موفقیت بازاریاب ها نمی دانیم. این مسئله ای است که گاهی اوقات دردسرهای زیادی به همراه داشته و چه بسا کیفیت نهایی یک کمپین را نیز دستخوش تغییر کند. نکته کلیدی در این میان تولید محتوا به طور اصولی است. این یعنی بازاریاب ها باید زمان کافی برای مطالعه بازار داشته باشند. از همه مهمتر، رسیدگی به زندگی شخصی نیز در این میان مسئله مهمی محسب می شود. خب اگر شما نتوانید زندگی شخصی تان را به درستی مدیریت کنید، کارتان نیز تحت تاثیر قرار می گیرد. پس شما در این بخش دو ماموریت کلیدی خواهید داشت. اول از همه باید زمان کار تیم تان را حداکثر هشت ساعت در روز طراحی کنید. سپس در مرحله اجرای کمپین باید کمی هم که شده به فکر زندگی تان باشید. این یعنی کار نباید روی کل زندگی سایه بیندازد، چراکه در این صورت اصلا بعید نیست یکهو وسط راه قید همه چیز را زده و دیگر سراغ کمپین موردنظر نروید. این مسئله خیلی وقت ها برای تان دردسرهای زیادی به همراه خواهد داشت. 

شاید فکر کنید محدودسازی ساعت کاری امر بی نهایت عجیبی است. خب در این صورت بد نیست تجربه برندهای بزرگ در این رابطه را مدنظر قرار دهید. بسیاری از برندهای بزرگ مثل فیس بوک عملا ساعت های محدود کاری برای نیروی کار تعریف می کنند. این امر با هدف جلوگیری از خستگی مفرط و کاهش کیفیت عملکرد افراد صورت می گیرد. درست به همین خاطر شما باید طوری رفتار کنید که در مسیرتان دیگر با چنین مشکلاتی رو به رو نشوید. وگرنه اصلا بعید نیست خیلی زود انگیزه و روحیه بازاریاب های شرکت به طور کامل از بین برود. آن وقت شما می مانید و کلی کمپین نصفه و نیمه که دیگر کسی نیست آنها را مدیریت کند. 

سخن پایانی

نکات کلیدی برای طراحی یک برنامه یا الگوی تولید محتوا

فرآیند تولید محتوا برای بسیاری از کسب و کارها اصلا مسئله مهمی نیست. آنها فقط دوست دارند همیشه محتوای تازه ای دم دست داشته و براساس آن با مخاطب شان تعامل کنند. این امر در بسیاری از اوقات موجب بروز مشکلات اساسی در کار یک برند می شود؛ چراکه به مرور زمان کیفیت کاری افراد به طور قابل ملاحظه ای کاهش پیدا کرده و دیگر انگیزه ای برای ادامه کار نخواهند داشت. 

مطلب مرتبط: چطور تولید محتوا را شروع کنیم؟

ما در این مقاله سعی کردیم برخی از نکات کلیدی برای طراحی یک برنامه یا الگوی تولید محتوا را به اتفاق شما مرور کنیم. حالا شما آمادگی لازم برای طراحی الگوی مورد نظر برای کسب و کارتان را دارید. از اینجا به بعد همه چیز به خودتان بستگی خواهد داشت. بنابراین بد نیست از همین حالا دست به کار شده و حداقل آزمون و خطایی در این رابطه داشته باشید. 

من و همکارانم امیدواریم نکات مورد بحث در این مقاله کمکی هرچند کوچک به شما برای آشنایی با اصول طراحی برنامه تولید محتوا کرده باشد. مثل همیشه اگر سوالی در رابطه با نکات مورد بحث در مقاله داشتید، کارشناس های ما همیشه آماده تعامل با شما هستند. 

منابع:

https://contentmarketinginstitute.com

https://rockcontent.com

لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/49jw3FKc
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
سفارش سئو سایتقیمت ورق گالوانیزهخرید از چینخرید فالوور فیکدوره رایگان Network+MEXCتبلیغات در گوگلقصه صوتیریل جرثقیلخرید لایک اینستاگرامواردات و صادرات تجارتگرامچاپ فوری کاتالوگ حرفه ای و ارزانلوازم یدکی تویوتاتور سنگاپورتولید کننده پالت پلاستیکیهارد باکستالار ختمبهترین آزمون ساز آنلایننرم افزار ارسال صورتحساب الکترونیکیقرص لاغری پلاتینirspeedyیاراپلاس پلتفرم تبلیغات در تلگرام و اینستاگرامگیفت کارت استیم اوکراینمحصول ارگانیکبهترین وکیل شیرازخرید سی پی کالاف دیوتی موبایلقیمت ملک در قبرس شمالیچوب پلاستضد یخ پارس سهندخرید آیفون 15 پرو مکسمشاور مالیاتیقیمت تترمشاوره منابع انسانیخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختاکستریم VXدانلود آهنگ جدیدلمبهخرید جم فری فایرتخت خواب دو نفرهکابینت و کمد دیواری اقساطیکفپوش پی وی سیتماشای سریال زخم کاری 4تخت خوابخرید کتاب استخدامیقیمت کمد دیواریکاشت ابرو طبیعیپارتیشنتاسیس کلینیک زیباییریفرال مارکتینگ چیست؟ماشین ظرفشویی بوشکوچینگ چیست
تبلیغات
  • تبلیغات بنری : 09031706847 (واتس آپ)
  • رپرتاژ و بک لینک: 09945612833

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه