سایپایدک در راستای استراتژی های کلان سایپا و با هدف افزایش رضایت مشتریان، ارتقای سطح کیفیت خدمات و نظارت بر ارائه خدمات در حوزه فروش و خدمات پس از فروش، طرح مجتمع های منطقه ای تحویل خودرو به مشتریان را راه اندازی می کند.
به گزارش پرشین خودرو، رضا تقی زاده با بیان مطلب فوق اظهار کرد: مجتمع های منطقه ای با هدف تسریع در تحویل خودرو به مشتریان و تمرکززدایی فعالیت ها در حوزه های توزیع محصول، جمع آوری قطعات داغی و کاهش هزینه های حمل و نقل اجرا می شود.
وی گفت: بخشی از مراحل این طرح شامل: دریافت تمامی خودرو های فروش رفته در منطقه تحت پوشش، کنترل کیفی نهایی انجام امور مربوط به تحویل خودرو، توزیع تمامی خودرو ها به نمایندگی های تحت پوشش و نظارت بر فرآیند لجستیک خودروهای ارسال شده است.
تقی زاده تصریح کرد: دریافت و تجمیع قطعات داغی در منطقه، تسهیل سازی در فرآیند مدیریت تعویض قطعات معیوب در شبکه، انجام فرآیند کارشناسی خودرو و قطعه و تعیین تکلیف قطعات برگشتی بین تامین کننده و نمایندگی از بخش های دیگر این طرح است.
سرپرست سایپایدک در ادامه افزود: ارتقای رضایت مندی مشتریان با هدف حذف فرآیند ارائه مجوز و انتقال این فرآیند از مرکز به دفاتر منطقه ای، تسهیلگری فرآیندهای نمایندگی با گروه سایپا و مشتری به منظور تسریع و اثربخش کردن فعالیت های فی مابین، نظارت بر حسن انجام فعالیت های شبکه و ارائه خدمات مطلوب به شبکه نمایندگی ها از آثار مطلوب این طرح خواهد بود.
وی خاطرنشان کرد: مطالعه و بازاریابی جهت فروش قطعات و افزایش سهم بازار در فروش قطعات یدکی در این طرح در حال انجام است که در صورت اجرا، باعث تسریع در رسیدگی به امور مشتریان به منظور افزایش رضایت آنان خواهد شد.
تقی زاده به بخش های دیگر طرح مجتمع های منطقه ای تحویل خودرو اشاره کرد و گفت: برنامه ریزی و اجرای برخی از دوره های آموزشی در منطقه، اجرای طرح توسعه نمایندگی ها، توسعه کسب و کارهای فروش قطعات و بسته های خدمات پس از فروش شامل: آپشن، بیمه، فروش قطعات برند 1 و 2، امداد، خدمات در محل و. . . در دستور کار این طرح قرار دارد.