شنبه, ۱۲ آبان(۸) ۱۴۰۳ / Sat, 2 Nov(11) 2024 /
           
فرصت امروز

در این مقاله به پنج تکنیک برای تبلیغات موبایلی متقاعد کننده خواهیم پرداخت. براساس آخرین تحقیقات انجام شده مردم نه تنها از تبلیغات موبایلی خسته نیستند، بلکه پذیرای آن نیز هستند. واضح است که تبلیغات موبایلی  باید در مرکز توجه کمپین تبلیغاتی ما قرار گیرد.

در زیر به نقل ازibazaryabi ، مواردی را آورده ایم که کمک می کند تبلیغات موبایلی ما مؤثرتر واقع شوند.

1- در مورد تبلیغات بنری مجددا فکر کن

تبلیغات طولانی بنری برای رفتن به حالت آنلاین، برای استراتژی های تبلیغات موبایلی مناسب نیستند.

برخی بازاریابان تبلیغات موبایلی را به نحوی طراحی کرده اند که به محض کلیک، یک صفحه جدید در مرورگر باز می شود. این اصلا برای سبک تبلیغات موبایلی مناسب نیست و برای کاربر آزاردهنده است.

تبلیغات بومی موبایل باید مناسب تر باشند. کاربران به تبلیغات بومی موبایل 52درصد بیشتر از بنری ها توجه می کنند. اگر برند شما به نحوی است که  باید از مدل بنری استفاده کند باید استراتژی ای را به کار ببرید تا آن را  برای موبایل بومی سازی کنید.

2- یک تصویر مناسب است

وقتی می خواهیم تبلیغات مؤثر موبایلی درست کنیم، تصاویر بهتر از ترکیبات دیگر نوشتاری و فونت به کار ما خواهند آمد. نشنال جئوگرافیک در 2013 یک کمپین موبایلی را برای معرفی یک فیلم مستند در مورد رئیس جمهور لینکلن راه اندازی کرد. کار با جزییات دقیق در مورد تصویر پرتره او بود که با نور کلمات را روشنائی داده و همزمان با آن یک تجربه تعاملی را نیز خلق کرده بود.

به این ترتیب مرتبا محتویات نیز به روزرسانی می شدند.

 3- تبلیغات تعاملی مهم ترین جزء است

کاربران موبایل انتظار دارند هر کلیکی یک کاری را انجام بدهد، پس ناامید نشوید. مطمئن شوید تبلیغ شما نوع تعاملی را که مشتری انتظار دارد برآورده می کند. اسکرول کردن باید راحت باشد و به راحتی به صفحه مورد نظر شما منتقل شود.

گزینه هایی را باید انتخاب کنید که با ماهیت محیط موبایلی سازگاری داشته باشند. از امکاناتی مانند پیام کوتاه که مختص محیط موبایل است به خوبی استفاده کنید.

4- اجتماعی رفتار کنید

اگر بتوانید طوری تبلیغات را پیش ببرید که با حضور برند شما در نرم افزارهای اجتماعی شما همخوانی داشته باشد بهترین ترکیب را درست کرده اید.

تحقیقات نشان می دهد 74درصد از بزرگسالان آنلاین از سایت های اجتماعی استفاده می کنند و 40درصد از آنها با موبایل به آن سایت ها دسترسی دارند. شما باید مشتریان تان را قانع کنید محتوای شما را با دوستان شان در شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارند.

البته آنها این کار را وقتی می کنند که شرکت شما چیزی برای عرضه داشته باشد؛ تخفیف روی محصول، یک موضوع رقابتی، کوپن خرید یا هر موضوع ترغیب کننده دیگر.

برخی برندها مشتریان وفاداری دارند که این کار را می کنند تا از مزایای ویژه شدن توسط شرکت در اینستاگرام یا فیس بوک استفاده کنند. البته جوایز مجانی اینچنینی به کسی آسیب نمی رساند.

5- سادگی

در آخر مطمئن شوید که تبلیغ شما ساده است و در نهایت مسئولیت محول شده اش را به انجام رسانده است. لازم نیست تبلیغ شما مشتری را به هیجان بیاورد؛  فقط کافی است بی نظیر باشد و به مشتری ارزش افزوده ای را بدهد. سعی کنید از کلمات و مفاهیم فشرده شده و تکنیک های عجیب و غریب اجتناب کنید. اگر می توانید کار خاصی را انجام دهید، دلیل نمی شود حتما آن را انجام بدهید.

لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/EAaMmJZw
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
آزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهخرید از چینخرید فالوور فیکدوره رایگان Network+MEXCتبلیغات در گوگلقصه صوتیریل جرثقیلخرید لایک اینستاگرامواردات و صادرات تجارتگرامچاپ فوری کاتالوگ حرفه ای و ارزانکمک به خیریهسریال ازازیللوازم یدکی تویوتاخرید کتاب استخدامیخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختتخت خواب دو نفرهگالری مانتوریفرال مارکتینگ چیست؟محاسبه قیمت طلاماشین ظرفشویی بوشآژانس تبلیغاتیتعمیرگاه فیکس تکنیکتور سنگاپورتولید کننده پالت پلاستیکیهارد باکستالار ختمبهترین آزمون ساز آنلایننرم افزار ارسال صورتحساب الکترونیکیقرص لاغری پلاتینirspeedyیاراپلاس پلتفرم تبلیغات در تلگرام و اینستاگرامگیفت کارت استیم اوکراینمحصول ارگانیکبهترین وکیل شیرازخرید سی پی کالاف دیوتی موبایلقیمت ملک در قبرس شمالیچوب پلاست
تبلیغات
  • تبلیغات بنری : 09031706847 (واتس آپ)
  • رپرتاژ و بک لینک: 09945612833

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه