یکشنبه, ۲ دی(۱۰) ۱۴۰۳ / Sun, 22 Dec(12) 2024 /
           
فرصت امروز

بازاریابی پیامکی

7 سال پیش ( 1396/7/24 )
 

بازاریابی پیامکی براساس ارسال پیام های کوتاه روی گوشی های موبایل مشتریان است. باید بدانیم طبق پیش بینی ها تا سال 2020، 90درصد مردم جهان گوشی همراه خواهند داشت. این امر بازاریابی پیامکی را به امری جذاب برای شرکت های کوچک و بزرگ تبدیل کرده است.

به گزارشibazaryabi ، باید بدانیم که استفاده از اینترنت موبایل دیگر جای کامپیوتر شخصی را گرفته است و بیشتر جست وجوهای اینترنتی از طریق گوشی های موبایل انجام می شود.

بازاریابی پیامکی یک از دسته های بازاریابی مستقیم دسته بندی می شود. چطور بدانیم این مدل بازاریابی مناسب است یا خیر.

درست است که هزینه پیامک تبلیغات بسیار کم است، اما باید قبل از شروع کارهای زیادی را انجام بدهیم.

سوال هایی که باید قبل از شروع پیامک تبلیغاتی از خود بپرسیم

- چگونه باید شماره ها را جمع آوری کنم

- قبل از شروع بازاریابی پیامکی از چه اشتباهاتی باید اجتناب کنیم

- چگونه پیامک های تبلیغاتی خود را بفرستیم.

جمع آوری شماره های موبایل برای بازاریابی پیامکی

باید بدانید بسیاری از مشتریان حاضر نیستند شماره موبایل خود را بدهند، در حالی که ایمیل خود را به راحتی می دهند.

برای گرفتن شماره موبایل، آنها باید به شما اعتماد زیادی داشته باشند. در ضمن آنها باید بدانند پیشنهادی که برای آنها از پیام کوتاه می فرستید یک پیشنهاد ویژه است، نه آن چیزی که از طریق ایمیل می فرستید.

با مشتریان روراست باشید و برای معرفی پیام کوتاه های خود به مشتری از گام های زیر استفاده کنید.

- راهنمایی اول: پیغام ها بسیار کم ارسال خواهند شد؛ شاید حداکثر دو بار در ماه.

- راهنمایی دوم: پیشنهادات کاملا اختصاصی خواهند بود و برای کسانی که شماره شان را با شما سهیم شده اند ارسال خواهند شد.

- راهنمایی سوم: پیامک ها برای مواردی مانند سفارشات جدید، یادآوری قرارها یا یادآوری خدمات است.

 با این راهنمایی ها شانس زیادی دارد که بتوانید شماره موبایل آنها را بگیرید.

شما می توانید این کار را با یک برگه ثبت نام یا وقتی با آنها پشت گوشی صحبت می کنید یا با اجازه دادن به آنها برای ارسال یک فرم به سایت شما انجام دهید.

می توانید به آنها شماره ای بدهید تا به آن پیام کوتاه بفرستند.

  با پشتکار وظیفه خود را انجام بدهید

وقتی کار کمپین پیامکی خود را شروع کردید، باید مطمئن شوید وقتی یک مشتری تقاضای خارج شدن از لیست کرد باید او را سریعا خارج کنید. نگه داشتن او در لیست شما غیرقانونی خواهد بود.

یک سری قوانین هست که وقتی بازاریابی پیامکی می کنید باید از آنها آگاه باشید.

- فقط انتخاب کنید: شما باید قبل از ارسال پیامک رضایت او را داشته باشید.

- لغو اشتراک: شما باید با هر ارسال خود یک گزینه لغو اشتراک را نیز در نظر بگیرید. اگر آن گزینه را انتخاب کردند باید سریعا لغو اشتراک شوند.

- از هزینه ها آگاه باشید: برای مشتریان با برنامه پیامک های نامحدود، باید بدانند در صورت رفتن به لیست پیامک محدود باید هزینه پرداخت کنند.

اینها تنها راهنمایی  هستند. شما باید قبل از شروع کار بازاریابی پیامکی از تمام قوانین مطلع باشید.

این وظیفه شماست که قبل از سرمایه گذاری قوانین را بدانید. در این راه یک مشاور می تواند به شما کمک کند.

 تعریف چارچوب، راه اندازی و شروع کمپین پیامکی

وقتی شماره های خود را جمع کردید و فهمیدید که از تمام قوانین درست استفاده می کنید، می توانید کمپین پیامکی خود را شروع کنید.

پیشنهاد می شود از یک سرور سوم شخص استفاده کنید که می تواند برگشت سرمایه شما را رصد کند.

یک پیغام لغو اشتراک در هر پیامک تعبیه کرده و پایگاه داده های پیامکی خود را مدیریت کنید.

برچسب ها : بازاریابی و فروش
لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/Z0F2jgXq
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
سفارش سئو سایتقیمت ورق گالوانیزهخرید از چینخرید فالوور فیکدوره رایگان Network+MEXCتبلیغات در گوگلقصه صوتیریل جرثقیلخرید لایک اینستاگرامواردات و صادرات تجارتگرامچاپ فوری کاتالوگ حرفه ای و ارزانلوازم یدکی تویوتاتور سنگاپورتولید کننده پالت پلاستیکیهارد باکستالار ختمبهترین آزمون ساز آنلایننرم افزار ارسال صورتحساب الکترونیکیقرص لاغری پلاتینirspeedyیاراپلاس پلتفرم تبلیغات در تلگرام و اینستاگرامگیفت کارت استیم اوکراینمحصول ارگانیکبهترین وکیل شیرازخرید سی پی کالاف دیوتی موبایلقیمت ملک در قبرس شمالیچوب پلاستضد یخ پارس سهندخرید آیفون 15 پرو مکسمشاور مالیاتیقیمت تترمشاوره منابع انسانیخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختاکستریم VXدانلود آهنگ جدیدلمبهخرید جم فری فایرتخت خواب دو نفرهکابینت و کمد دیواری اقساطیکفپوش پی وی سیتماشای سریال زخم کاری 4تخت خوابخرید کتاب استخدامیقیمت کمد دیواریکاشت ابرو طبیعیپارتیشنتاسیس کلینیک زیباییریفرال مارکتینگ چیست؟ماشین ظرفشویی بوشکوچینگ چیست
تبلیغات
  • تبلیغات بنری : 09031706847 (واتس آپ)
  • رپرتاژ و بک لینک: 09945612833

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه