یکشنبه, ۱۰ تیر(۴) ۱۴۰۳ / Sun, 30 Jun(6) 2024 /
           
فرصت امروز

ایلان ماسک سال گذشته در جریان یک رویداد خطاب به تبلیغ کنندگانی که خرید تبلیغ در ایکس را لغو کرده بودند، گفت بود که «به جهنم بروند!» حالا این میلیاردر با حضور در یک کنفرانس، بیشتر درباره نظر خود شفاف سازی کرده است و همچنین تلاش کرده تا رابطه اغلب تیره خود با تبلیغ کنندگان را به نوعی اصلاح کند.

ایلان ماسک روز چهارشنبه با حضور در کنفرانس Cannes Lions فرانسه، تلاش کرد تا رابطه اغلب تیره خود با صنعت تبلیغات و تبلیغ کنندگان را بازیابی کند.

به گزارش بلومبرگ، ماسک در جریان این کنفرانس با «مارک رید»، مدیر اجرایی یکی از بزرگ ترین آژانس های تبلیغاتی صحبت کرد. مصاحبه این دو با پرداختن به خشم ماسک علیه صنعت تبلیغات در سال گذشته آغاز شد. در آن زمان ماسک خطاب به شرکت هایی که تبلیغات در ایکس را متوقف کرده بودند، گفته بود «به جهنم بروید!»

تلاش ایلان ماسک برای بهبود رابطه با صنعت تبلیغات و تبلیغ کنندگان

توضیحات ایلان ماسک درباره حمله سال قبل به تبلیغ کنندگان

در جریان این کنفرانس یک هفته ای که تاثیرگذارترین مدیران صنعت تبلیغات در آن حضور دارند، از ماسک پرسیده شد:

«ماه نوامبر گذشته، شما پیغامی برای ما داشتید و گفتید که به جهنم برویم! از گفتن این حرف چه منظوری داشتید؟»

ماسک در پاسخ می گوید به زیرمجموعه ای از تبلیغ کنندگان اشاره داشته است که برای محدودکردن آزادی بیان تلاش می کنند، در حالی که این شرکت (ایکس) پیشرفت کرده و به مکانی امن تر برای برندها تبدیل شده است. ماجرا به چند ماه ابتدایی تصاحب توییتر سابق توسط ایلان ماسک مربوط می شود و در آن زمان برخی از تبلیغ کنندگان بزرگ این پلتفرم از جمله اپل، دیزنی و آی بی ام خرید تبلیغات در ایکس را متوقف کردند.

ماسک در ادامه صحبت های خود می گوید:

«تبلیغ کنندگان این حق را دارند که برند خود را در کنار محتوایی که فکر می کنند با برندهایشان سازگار است نمایش دهند.»

این میلیاردر از زمان تصاحب ایکس، برخی از محدودیت های محتوای آن را کاهش داده و از بازگشت بسیاری از حساب های ممنوعه از جمله «دونالد ترامپ» استقبال کرده است، دو موردی که باعث ناراحتی برخی تبلیغ کنندگان شده بود. رفتار خود ماسک نیز مشکل ساز بوده است، چرا که او بارها از این پلتفرم برای انتشار تئوری های توطئه و تقویت دیدگاه های افراطی به بیش از 187 میلیون دنبال کننده اش استفاده کرده است.

در همین رابطه، ایکس در ماه نوامبر از گروه ناظر بر رسانه Media Matters شکایت کرد و آن را به تلاش برای دورکردن تبلیغ کنندگان از این شبکه اجتماعی متهم کرد. ظاهراً این نهاد در گزارشی فاش  کرده بوده که تبلیغات اپل و اوراکل در کنار محتوای مربوط به نازی ها نمایش داده می شود.

منبع : digiato
برچسب ها : اخبار امروز
لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/YatBALgH
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
آزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهخرید از چیندوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکدوره رایگان Network+MEXCتبلیغات در گوگلآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلخرید لایک اینستاگرامنرم‌افزار حسابداریاجاره خودرو در دبیست مدیریتیواردات و صادرات تجارتگرامخرید آیفون 15 پرو مکستجارتخانه آراد برندینگواردات از چینتعمیر گیربکس اتوماتیکخرید سی پی کالاف دیوتی موبایلخرید قسطیاپن ورک پرمیت کاناداتعمیر گیربکس اتوماتیک در مازندرانورمی کمپوستچاپ فوری کاتالوگ حرفه ای و ارزانقیمت تیرآهن امروزمیز تلویزیونتعمیر گیربکس اتوماتیکتخت خواب دو نفرهخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختدندانپزشکی سعادت آبادتور استانبولنرم‌افزار حسابداری رایگانتور استانبولتور اماراتکولر گازی جنرال گلدکولر گازی ایوولیچک صیادیخرید نهال گردوکمک به خیریهماشین ظرفشویی بوشخدمات خم و برش و لیزر فلزاتتعمیرگاه فیکس تکنیکصندلی پلاستیکیرمان عاشقانهگیفت کارت استیم اوکراینسریال ازازیلتور سنگاپورلوازم یدکی تویوتا
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه