جمعه, ۲۸ اردیبهشت(۲) ۱۴۰۳ / Fri, 17 May(5) 2024 /
           
فرصت امروز

راهنمای انتخاب اسپیکر بلوتوثی برای مکان های متفاوت

اگر به خاطر داشته باشید، یک زمانی با boom box و جعبه ای که آکنده از نوارکاست های محبوب مان بود، به موسیقی گوش می دادیم اما حالا زمان زیادی از آن روزها گذشته و حتی لذت بردن از موسیقی هم وارد ابعاد جدیدی شده است.

ورود قهرمانانه اسپیکرهای بلوتوثی به بازار تکنولوژي، باعث شد که بدون حمل کردن دستگاه هایی که دست کم 5 کیلوگرم بودند، موسیقی مورد علاقه مان را پخش کنیم. بااین حال، خرید یک اسپیکر بلوتوثی مناسب در بازاری که هزاران مدل و برندهای مختلف خودنمایی می کنند، کار چندان راحتی نیست. پس به آنچه که در این راهنما می گوییم، توجه کنید.

اسپیکرهای بلوتوثی را بر اساس نوع کاربری آن تهیه کنید

اسپیکرها به عنوان مهم ترین قطعات سیستم صوتی و موسیقی، نقش حیاتی در تجربه صوتی ما دارند. از خانه ها گرفته تا محل کار، سینمای خانگی و کنسرت های بزرگ، خرید اسپیکر بلوتوثی به ما این قابلیت را می دهد تا صوت را به بهترین شیوه ممکن تنظیم کنیم. برای اینکه در زمان خرید، دچار خطای شناختی نشوید و از هزینه های اضافی جلوگیری کنید، به معرفی هایی که برایتان نوشته ایم، دقت داشته باشید.

اسپیکرهای بلوتوثی خانگی

اسپیکرهای خانگی در اندازه ها و طراحی های مختلف، با دکوراسیون داخلی منزل هماهنگ هستند و با افزوده شدن به سینمای خانگی، تجربه تماشای فیلم و سریال را بهبود می بخشند.. اسپیکرهای خانگی دارای کیفیت صدای بالا و قدرت خروجی مناسبی هستند.

اسپیکرهای بلوتوثی پرتابل

اسپیکرهای پرتابل، قابلیت حمل آسان دارند و در سفرها و محیط هایی که امکان استفاده از اسپیکرهای سیمی معمولی وجود ندارد، گزینه مناسبی هستند. این فناوری ها با استفاده از بلوتوث، امکان اتصال به تلفن همراه، تبلت و سایر دستگاه ها را فراهم می کنند. همچنین با باتری داخلی قابل شارژ خود، مدت زمان زیادی روشن می مانند و تجربه شنیداری بی نظیری را به ارمغان می آورند.

اسپیکرهای بلوتوثی کامپیوتری و مانیتورینگ

این اسپیکرها، برای استفاده روی میز کامپیوتر و لپ تاپ ها به کار می روند و با قابلیت اتصال به دستگاه های مختلف، یک راهکار اقتصادی شناخته می شوند. موسیقی دانان و تهیه کنندگان، با استفاده از این تکنولوژي، امکان اجرای تغییرات جزئی در صوت را دارند.

قابلیت هایی که بهترین اسپیکر بلوتوثی باید داشته باشد

خرید اسپیکر بلوتوثی

برای اینکه سرمایه تان را در انتخاب بهترین و کاربردی ترین اسپیکر صرف کنید، باید به 2 معیار مهم مکان قرارگیری و نوع استفاده خود از آن، توجه داشته باشید اما با وجود شناخت این موارد، باز هم انتخاب شما کماکان محدود به صدها مدل است. برای اینکه از سردرگمی نجات یابید، بهتر است دانش خود را درباره مشخصات مهم وسیله افزایش دهید. در ادامه، توضیحات بیشتری از این مسئله می خوانید.

  • توان خروجی اسپیکر (Output Power): کیفیت توان خروجی اسپیکر، مساوی است با وضوح صدایی که از آن دریافت می کنید.
  • بازه فرکانس اسپیکر (Frequency Response): بازه فرکانس اسپیکرهای بلوتوثی باکیفیت، بین 20 هرتز تا 20 کیلوهرتز است. افزایش پوشش فرکانسی، به معنای افزایش کیفیت صدای تولیدی خواهد بود.
  • نوع درگاه های اسپیکر: اسپیکرهای بلوتوثی برای اتصال به دستگاه های مختلف، باید از درگاه های مختلفی مانند USB و پورت شارژ پشتیبانی کنند.
  • باتری اسپیکر: بازه زمانی پخش اسپیکر با هربار شارژ، باید به قدر کافی طولانی باشد تا بدون نیاز به شارژ مکرر در موقعیت هایی که محدودیت دارید، از آن استفاده کنید.
  • میکروفون اسپیکر: برخی اسپیکرهای بلوتوثی دارای میکروفون هستند و این امکان را فراهم می کنند تا از آن برای برقرار تماس صوتی استفاده کنید.
  • قابلیت پیوستن به شبکه: اسپیکرهای نسل جدید، دارای قابلیت اتصال به شبکه وای.فای هستند. بدین صورت می توان از خدمات پخش موسیقی آنلاین در آن ها استفاده کرد.
  • قابلیت کنترل اسپیکر: برخی اسپیکرهای بلوتوثی به واسطه کلیدهای کنترل، امکان تنظیم صدا، پخش، قطع و وصل کردن را به ما می دهند و برخی دیگر، با استفاده از نرم افزار، قابلیت کنترل از راه دور را دارند.
  • ضدآب بودن اسپیکر: اگر خواستار عمر طولانی اسپیکر و استفاده از آن در محیط های باز هستید، به گواهی نامه های مقاومت آن در برابر رطوبت و گردوغبار دقت کنید. پیشرفته ترین اسپیکرهای بلوثی، قابلیت شناورماندن روی آب را هم دارند.
  • وزن و ابعاد اسپیکر: بسته به محل قرارگیری و نوع کاربری اسپیکر، باید تشخیص دهید که آیا این وسیله باید قابل حمل باشد یا خیر؟

مزایای استفاده از اسپیکر بلوتوثی (چرا اسپیکر بلوتوثی بخریم؟)

اسپیکرهای بلوتوثی در موقعیت های خاص، می توانند بهترین انتخاب باشند. قابلیت حمل ونقل آن در کنار تولید صدای مناسب، این امکان را فراهم کرد تا شما موسیقی مورد علاقه و پادکست مد نظرتان را در هر مکان و زمانی پخش کنید و از شفافیت صدایی که می شنوید، لذت ببرید.

دومین ویژگی دیگری که قطعا برای شما جذاب خواهد بود، حذف شدن اتصالات سیمی است. نبودن دست وپاگیری که سیم ها برای کاربر رقم می زنند، منجر به سهولت استفاده از این وسیله در محیط های باز شده است. همچنین شما، دیگر نگران قطعی یا پارگی اتصالات نخواهید بود.

مهم ترین مزیت دیگری که شما را مجاب به خرید اسپیکرهای بلوتوثی می کند، کاهش مصرف انرژی در آن است. این فناوری ها با باتری های باکیفیت تعبیه شده درون خود، با یک بار شارژشدن، امکان استفاده چندساعته و بی وقفه را برای کاربر فراهم می کنند. به همین دلیل است که این تجهیزات صوتی را شریکی خوب در سفر و مهمانی ها می دانیم.

با این اسپیکر، به مهمانی هایتان هیجان بیشتری بدهید

خرید اسپیکر بلوتوثی از دیجی کالا

اسپیکرها در ایجاد فضای جذا و پرانرژی مهمانی ها و جشن ها نقش مهمی ایفا می کنند. با پیشرفت فناوری، این قطعات الکترونیکی فراتر از ارائه صوت شده اند. در واقع آن ها را می توان عناصری برای بهبود تجربه سرگرمی دانست. ازجمله بهترین این فناوری ها می توان به اسپیکر بلوتوثی قابل حمل جی بی ال مدل Party Box 310 اشاره کرد که با وضوح بالای صدا و بیس قدرتمندی که پخش می کند، هیجان زیادی به جو مهمانی می بخشد.

دامنه فرکانس وسیع، به این سیستم صوتی اجازه می دهد تا طیف گسترده ای از صداها را برایتان پخش کند. تعادل میان بیس، میانه و تریبل، تجربه شنیداری لذت بخشی را برایتان می سازد. در حقیقت، بیس قوی برای ایجاد ریتم قدرتمند موسیقی مهم است و میانه ها و تریبل ها، جزئیات دقیق و لایه های صوتی را مشخص می کنند.

جمع بندی

حالا که تصمیم تان برای خرید اسپیکر بلوتوثی قطعی است، به عنوان آخرین کاری که می توانید برای رضایت خودتان انجام دهید، پیداکردن یک فروشگاه قابل اعتماد است. ما فکر می کنیم دیجی کالا و محصولات آن، با معیارهای شما تناسب داشته باشد، در این فروشگاه اینترنتی، گستره متنوعی از اسپیکرها از برترین برندهای جهانی و با مشخصات و کاربری های مختلف برای خرید شما مهیاست.

در دیجی کالا، کلیه اجناس سفارشی شما دارای ضمانت نامه و خدمات پس از فروش است. بنابراین، بابت کیفیت کالا نگران نباشید چراکه با خرید از دیجی کالا، به نوعی از سرمایه خود حفاظت کرده اید. با درنظرگرفتن راهنمایی های ما در این مقاله، ابتدا نیازتان را بشناسید تا هوشمندانه خرید کنید.

برچسب ها : اخبار امروز
لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/NQ88S2ch
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
مشاوره کسب و کارآزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهخرید از چینآژانس تبلیغاتیچک صیادیتور اماراتدوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکخرید نهال گردوماشین ظرفشویی بوشدوره رایگان Network+سریال جنگل آسفالتکفش مردانهتلویزیون شهریMEXCتبلیغات در گوگللپ تاپ قسطیآی نودانلود رمانآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلگیفت کارت استیم اوکرایناسکرو کانوایرخرید لایک اینستاگرامپنجره دوجدارهخدمات سئولوازم یدکی تویوتاکولر گازی جنرال شکارنرم‌افزار حسابداریاجاره خودرو در دبیست مدیریتیواردات و صادرات تجارتگرامخرید آیفون 15 پرو مکستجارتخانه آراد برندینگواردات از چینتعمیر گیربکس اتوماتیکخرید سی پی کالاف دیوتی موبایلخرید قسطیاپن ورک پرمیت کاناداتعمیر گیربکس اتوماتیک در مازندرانورمی کمپوستچاپ فوری کاتالوگ حرفه ای و ارزانقیمت تیرآهن امروزمیز تلویزیونتعمیر گیربکس اتوماتیکتخت خواب دو نفرهخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختدندانپزشکی سعادت آبادتور استانبولنرم‌افزار حسابداری رایگانتور استانبول
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه